7 Reacties
4 maanden geleden
Ik snap Da ook niet Da iedereen Da zegt 🤣 meestal weet ik het door het uur ( eten moe) of vlak na het eten kraampjes. Maar sommige momenten zoals gisteren avond weet ik het ook niet 😅
4 maanden geleden
Ik probeer gwn een paar dingen en volg mijn buikgevoel.
Bij de aller laatste fles weent m'n dochter soms voor de voeding en ik probeer ze dan af te leiden en een klein verhaaltje voor te lezen. Daarna kan ik ze voeden 😋
Maar onlangs zag ik bij dat ritueel nog droeviger worden en heb ze dan een pijnstiller gegeven. Ze zit in haar groei en heeft een aardbeivlek op haar poep dat een kloof heeft.
Gwn veel uitproberen zeker 😁?
4 maanden geleden
Reactie op janackx
Ik probeer gwn een paar dingen en volg mijn buikgevoel.
Bij de aller laat ...
Och germ, dat is wel een vervelende plek, hopelijk is het snel beter!
Ja weet je, je gokt ook maar en hoopt op het beste natuurlijk. Ze zeggen alleen dat je het gaat horen en dan voel ik me dom als ik het niet begrijp.
Maar ben blij dat het niet aan mij ligt en dat er meerder het gewoon moeten uitzoeken net als ik 😊
4 maanden geleden
Hey,
Ik ken ook alleen maar de ween tonen van mijn kleine jongen voor te slapen met het eten vind ik het nie zo makkelijk soms als hij tegen mijn borst ligt durft hij wel eens te zakken naar mijn tepel en dan weet ik da wel maar voor de rest vind ik het ook helemaal nie makkelijk, soms blijft hij huilen ook al heeft hij gegeten zijn pamper ververst en tegen mij gelecht, misschien last van de warmte nu