5 Reacties

één jaar geleden

Voortgaan op je pijnlijke borsten kan je niet. Ik weet dat bij een miskraam het helder rood bloed is met klonters vaak. Misschien komt de pijn en het bruine bloedverlies van het vele hoesten? Of een bloedvatje die geknapt is.. geen idee. Maar ik zou niet uitgaan van een miskraam. Ik duim dat je morgen een mooi kloppend hartje hoort! Succes en veel moed 🍀

één jaar geleden

Reactie op PhaedraL1996

Voortgaan op je pijnlijke borsten kan je niet. Ik weet dat bij een miskraam ...
Super lief, dank u!

één jaar geleden

De minder pijnlijke borsten kunnen komen doordat de hcg piek in je bloed achter je ligt. Deze heb je met 8 weken. Ik had vorige week ook mijn eerste echo met 9 weken en de dagen ervoor ook veel minder symptomen dus ik ging van uit dat ik slecht nieuws zou krijgen. Maar alles was ok. Het is normaal dat sommige symptomen minder worden vanaf week 8.

één jaar geleden

Ik ben momenteel ook zwaar verkouden en hoest ook enorm vaak. De pijnscheuten onderaan zijn soms verschrikkelijk erdoor. Ik was ook bang dat ik zodanig hoestte dat er iets mis zou gaan. Maar als je opzoekt kan het zijn door het hoesten dat er inderdaad een adertje springt waardoor je beetje bloedverlies kan hebben.

één jaar geleden

Dank u wel allemaal om mij gerust te stellen! Ik moet toegeven dat ik deze ochtend wat in paniek was