9 Reacties

8 maanden geleden

Wij hebben ook besloten om dit niet te doen door de aanbevelingen. Ik denk dat ik gewoon te veel zou stressen dat er iets zou gebeuren (er is me verteld dat dat het vooral onveilig is vanaf het moment dat je kindje zich begint om te draaien en te rollen en dit kan al rond de 8 weken beginnen) xx

8 maanden geleden

Ik heb een aerosleep nestje, dus dat is wel veilig :)

8 maanden geleden

Ik heb een nestje van Doomoo. Die heeft ook een speciale stof aan het hoofd om toch veilig te zijn. Mijn dochtertje lag hier enorm graag in. Ik had geen wieg in de woonkamer maar een park en dan was zo'n nestje echt heel goed. Met ons 2de gebruiken we die zeker opnieuw. Maar enkel bij gecontroleerde momenten.. Wanneer ik zelf slaap leg ik ze niet in een nestje.

8 maanden geleden

Onze eersten had enorm nood aan compactheid in het begin. Bij het inbakeren moest hij wel 1 arm Vrij hebben, maar voor de rest liefst zo veel mogelijk dingen kort rondom hem. (begrijpen wie begrijpen kan🤦‍♀️) Dus wij hebben dan een nestje gekocht. Zowel voor park als voor in zijn bedje. Qua veiligheid is het pas wanneer ze zouden rollen dat ze met hun gezichtje tegen de rand kunnen aanliggen. Ook voor in het bedje had hij het nodig. Dat was dik tegen mijn goesting, maar dan sliep hij wel beter. (vreselijke slaper geweest en echt alles geprobeerd) Dus nu bij nummer 2 denk ik dat ik het in het park toch ook ga gebruiken.

8 maanden geleden

Reactie op Cecial

Ik heb een nestje van Doomoo. Die heeft ook een speciale stof aan het hoofd ...
Same

8 maanden geleden

Wij hebben ook een doomoo (ik dacht dat het een nest was, maar ze noemen het zitzak 🙈) deze hebben wij (andere kleur wel) https://www.dreambaby.be/e/nl/db/doomoo-zitkussen-seat-n-swing-anthracite-329332?utm_source=google&utm_medium=shopping&s_kwcid=AL!6321!3!!!!x!!&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIz8D92eDRhAMVm6SDBx1PPAacEAQYASABEgJm3_D_BwE

8 maanden geleden

Wij hebben een nestje gemaakt door mijn schoonmoeder voor in het park en voor als ze bij ons i n de zetel zou liggen. We zijn er dan sowieso ook steeds bij of in de buurt bij die momenen. Voor 's nachts een slaapzakje, eventueel als het nodig is inbakeren met grote hydrofiele doek gaan we doen. Ze zal al meteen slapen in eigen kamer bij ons

8 maanden geleden

Je kan ook een grote handdoek oprollen en in een kussensloop steken. Is hetzelfde effect mar dan moet je er niet zoveel geld aan geven.