31 Reacties

één jaar geleden

Ik ben ook voor het eerst zwanger, nu 21 weken. Mijn vriend en ik hadden veel meer mogelijkheden in gedachten voor meisje en slechts een drie à vier voor een jongen. Wel blijkt dat we een meisje verwachten en nu merken we dat kiezen net moeilijker is doordat er zoveel namen zijn die we wel leuk vinden 😅. Misschien als je er 1 vindt voor een jongen, dat je minder zal twijfelen?

één jaar geleden

Ik ken het probleem. Mijn vriend en in zijn ook al weken aan het zoeken maar vinden ook geen naam die we beide mooi vinden voor onze kleine jongen. Ik heb hem voorlopig de naam "naamloos" gegeven.

één jaar geleden

Hier hetzelfde, we blijven op dit moment steken bij Boris en Tobias. Maar bij alletwee toch nog twijfel.

één jaar geleden

Wij denken voorlopig aan Eliyah/Elia

één jaar geleden

Reactie op biekeuh

Wij denken voorlopig aan Eliyah/Elia
Ik dacht ook aan Eliyha of alesio

één jaar geleden

Eliyah

10 maanden geleden

Onze eerste heet Maurits en voor de tweede denken we aan August

10 maanden geleden

Wij lopen ook vast. Momenteel zijn Victor, Louis en Georges nog opties. Wat denken jullie? Nog extra Inspiratie?

10 maanden geleden

Hier zal het Maxime zijn

10 maanden geleden

Ons zoontje gaat Magnus heten 💙

10 maanden geleden

Wij kennen het geslacht niet en vinden de jongensnaam ook eht moeilijkst... Willem, Adam, Raul,... we twijfelen nog

10 maanden geleden

Meisjesnamen had ik er wat maar heb een zusje en die is zeer blij omdat jongens uitzonderlijk zijn en ze kwam met de naam Alessio, is Italiaanse naam maar twijfel toch nog wat

10 maanden geleden

Wij hebben een zoontje en bij hem hadden we juist veel meer namen. 🙈 Het is Arthur geworden. Nu deze keer is het een meisje en we komen er maar niet uit. Te weinig namen die we samen mooi vinden en die nog eens passen bij Arthur.

10 maanden geleden

Hier een 2e zoontje die de naam Hugo zal krijgen 😍

10 maanden geleden

Wat vinden jullie van de naam Jaylen

10 maanden geleden

Wij waren er heel snel uit samen, ik vond 3 namen mooi: Matteo, Lucas en Ezra. Het is Matteo geworden.

10 maanden geleden

Reactie op LiesbethV90

Wij waren er heel snel uit samen, ik vond 3 namen mooi: Matteo, Lucas en Ez ...
Hier ook een Matteo 😍🩵

9 maanden geleden

mijn zonen noemen Massimiliano en Adriano

9 maanden geleden

Reactie op babylove11

Meisjesnamen had ik er wat maar heb een zusje en die is zeer blij omdat jon ...
Alessio prachtige naam.Niet twijfelen 😊

9 maanden geleden

Reactie op Marjolein102

Wij hebben een zoontje en bij hem hadden we juist veel meer namen. 🙈 Het i ...
Arthur en Axelle 👀