8 Reacties

8 maanden geleden

Hallo, ik weet dat ze pampers, maandverband, en producten voor de baby geven in het ziekenhuis

8 maanden geleden

Idd hier enkel kleertjes, pyjama’s, rompers, slabbertjes, sokjes krabwantjes, tutje, mutsjes, dekentjes, flesje om te wennen(wie flesjes geeft) En een jasje voor naar huis te gaan. Luiers verzorgings producten, handdoeken, Pampers, doekjes heb je normaal allemaal int ziekenhuis

8 maanden geleden

De meeste ziekenhuizen geven info mee met wat je allemaal moet mee pakken. Maar voor de baby is dat vooral body's en kleren. Bij de verzorgproducten zit ook borstel en kammetje (liefst zelf niet kammen voir de vernix te laten in werken) Maatje 50 en 56 (tenzij je weet dat het een kleintje of juist een grote baby word) ik doe een body en set per dag. (partner kan altijd de volgende dag extra meenemen.)

8 maanden geleden

Hier in de valies reeds vanalles gestopt: - 3 body's lange mouwen en 3 kort (heb er paar overslagrompers ook, om zo makkelijker aan en uit te kunnen doen) - krabwantjes, sokjes en een mutsje - 6 setjes kleren (lang en korte mouwen) - 1 dikke en 1 dunne pyjama - tetradoeken en tetra washandje - verzorgingsspullen zoals wat pampers, billenzalf enz (ga ervan uit dat ze in het ziekenhuis dit ook hebben en kunnen aanraden wat nodig is... je moet niet onnodig zalfjes kopen en smeren die misschien niet nodig zijn) - tuutjes, papflessen voor het geval dat (wil wel borstvoeding geven) Eerste kindje hier een geen idee hoe warm of koud het in april gaat zijn en wat ik best wel of niet aandoe. Heb vanalles iets mee in de koffer dus moest ik nu bevallen en naar het ziekenhuis moeten zijn we wel voorbereid. Is er iets te kort dan kan de papa hier wel eens weg en weer rijden

8 maanden geleden

Reactie op seelisch

Hier in de valies reeds vanalles gestopt: - 3 body's lange mouwen en 3 kort ...
Apart setjes en pyjama's zou ik persoonlijk niet doen, je kindje slaapt zo veel dat er voor hen nog niet zoiets is als dag en nacht dus wanneer verander je dan in een pyjama? 🤷‍♀️ Iedereen doet natuurlijk wat die zelf liefst wil natuurlijk. Is geen kritiek. Vaak zijn korte mouwtjes (voor de setjes) nog te fris voor een pasgeborenen, zelf in het ziekenhuis. Behalve bij 30°C ofzo.

8 maanden geleden

Ik neem qua kleertjes 3 pyjama’s met rits mee in maat 50, 3 pyjama’s met rits in maat 56, 3x body korte mouwen in 50, 3x body lange mouwen in 50, 3x body korte mouwen in 56, 3x body lang mouwen in 56 ◡̈ Geen broekjes dus 😊😊

7 maanden geleden

Veel te veel 😅.Ik denk dat als ze mij gaan zien afkomen met die grote koffer.Ze dan gaan de ken.Die blijft hier een maand logeren zeker 🤣🤣🤣🤣🤣

7 maanden geleden

Ik had ook veel te veel mee. Verschillende dingen van 50 en 56. Ons meisje was maar 48cm en 2,7kg. Alles van 50 was zelfs te groot. Heb haar elke dag een lange body aan gedaan en kleertjes, voor de nacht een volledig kruippakje en een slaapzak. Bij mij in het zh moest ik niks meenemen van producten. Pampers en nattedoekjes waren daar. Konden dan kiezen tussen 3 verschillende pakken (tegen betaling) met verzorgingsproducten, kammetje, thermometer.