6 Reacties
één jaar geleden
Dit is volgens mij nog niet zo erg. De ene keer is je kindje groter de andere keer blijft het wat stabiel. Hangt allemaal wat af. Als je kindje te groot is op het einde kan het zijn dat ze via keizersnee laten komen en of iets vroeger. Maar nogmaals, volgens mij is dat niet zo erg . Maar ik ken geen dokter. Te klein lijkt mij eerder een prob want dan heb je de kans dat er iets mis is.
één jaar geleden
Ik heb dat ook die angst. Maar ik probeer het zoveel mogelijk los te laten. Mijn baarmoeder is nog ergens verkleefd na een vorige curettage. En nu heeft de baby te weinig plaats. Ale nu gaat het nog maar binnen een maand zal de baarmoeder te klein zijn. Maar we proberen zoveel mogelijk te genieten van de zwangerschap.
één jaar geleden
Besef heel goed dat gewicht niets zegt … het is de omtrek van het hoofd die bepaald… ik heb 2 zware baby’s gehad met normaal hoofdomtrek beide wel geknipt geweest maar de bevalling ging heel vlot hoor! Zou je geen zorgen maken daarin… bevallen lijkt erger of het is .. ben je snel vergeten is maar korte duur xxx
één jaar geleden
Als zoveel andere vrouwen kunnen bevallen dan kan jij het ook!
Je word ook bijgestaan door mensen die zeer veel baby's ter wereld hebben gebracht en met veel kennis. Vroedvrouwen en gynaecologen doen dit bijna dagelijks.
Je kan dit wel! Succes en probeer te genieten.