8 Reacties

10 maanden geleden

Ik voel mijn baby enkel als ik ga liggen. Dan ben ik het rustige en dan voel ik beweging. Het zou een uitvinding moeten zijn dat iedereen zijn baby kan controleren als ze dat willen. Zeker bij hoog risico’s.

10 maanden geleden

Bij mij hetzelfde! Ik voel de baby elke dag wel, maar sommige dagen heel subtiel en weinig en andere dagen zo hard en veel dat ik er niet van kan slapen. 😂

10 maanden geleden

Dit had ik gisteren ook, ben ondertussen 24+6 en voelde mijn zoontje gisteren heel weinig terwijl ik de afgelopen dagen zowat geen rust had. Mij hebben ze verteld dat het kindje misschien even luie dagen heeft of juist een groeisprongetje doormaakt waardoor ze ook rustiger zijn. Het ligt er ook wat aan waar de placenta ligt bij een voorliggende zou dit zeer normaal zijn omdat dat als kussen kan werken en ze daardoor minder voelbaar zijn de trapjes.vandaag is mijne weer behoorlijk actief maar als je je zorgen maakt kun je misschien je vk even bellen Succes!!

10 maanden geleden

Hier vandaag 24w3d en sinds gisteren kan mijn vriend de schopjes voelen. Ik voel haar wel al paar weken langer, maar het is echt sinds deze week dat er meer en hardere schopjes bij zitten en de frequentie ook hoger is per dag. Hier voel ik ook meest als ik neer lig, vooral 's avonds na een lange werkdag. Als je je zorgen maakt kan je altijd eens bellen maar anderzijds is het kindje ook niet zo lang wakker per dag en hangen de bewegingen die je voelt ook wat af van hoeveel ruimte de baby heeft om in te bewegen, waar de placenta ligt, hoe de baby gericht is.. soms ligt die ook meer in een bolletje waardoor de stapjes misschien niet zo hevig voelen.

10 maanden geleden

Mijn vriend kon haar al voelen aan 20/21 weekjes maar de ene dag voelen we haar maar max 10keer en dan sommige dagen echt regelmatig smorgens smiddags savonds snachts als ik ga plassen… ze maakt me teveel gewoon denk ik 😂

10 maanden geleden

Reactie op silke25

Mijn vriend kon haar al voelen aan 20/21 weekjes maar de ene dag voelen we ...
Voel je haar nu, tot nu ben je al 28 weken zou ik zeggen. Ik ben deze week ook 26 weken en ik voel ze ook heel soms in begin was dat maar intens, maar soms heeft ze drukke dagen en soms heel rustige. Ik heb ook een anterior placenta. Ik ben ook bezorgd als ik ze te minder voel. Ik denk dat het allemaal normaal is speciaal als het de eerste keer is.

10 maanden geleden

Ja hoor we voelen haar heel goed :)

10 maanden geleden

Reactie op silke25

Ja hoor we voelen haar heel goed :)
Toppie 🙏🏻