31 Reacties
6 maanden geleden
Ik wist niet dat dat kon. Zou het kunnen helpen als je zoeter eet? Baby'tjes houden normaal van zoet.
6 maanden geleden
Reactie op janackx
Ik geef enkel flessenvoeding door te weinig productie
Ja dan heeft dat idd geen invloed 😅 zijn er geen smaakverschillen in de poeders? Zou raad vragen aan kinderarts
6 maanden geleden
Misschien eens opwarmen? Of dat heb je misschien al geprobeerd😄
Ik ken ook wel mensen die veranderd zijn van melk voor de smaak en die geven Nutrillon Profutura.. misschien is die lekkerder, ruikt ook wel beter dan de meeste 😄
6 maanden geleden
Reactie op janackx
Ik snap niet waarom je deze betweterige reactie geeft. Nu gaat er niemand m ...
Ik vind deze reactie niet betweterig. Ik zou hiermee naar de kinderarts gaan of een lactatiekundige inschakelen bij borstvoeding. Denk dat als je kindje niet aankomt er mss iets anders aan de hand is. Ik denk niet dat het ligt aan de smaak van de melk. En ik reageer nu ook vanuit professioneel standpunt. Hopelijk vind je snel iemand die je kan helpen.
6 maanden geleden
Reactie op janackx
Dat kan een koemelkeiwitallergie of lactose intolerantie zijn, zeker nu ik lees dat hij gewicht verliest en de fles niet wil. Zeker mee verder gaan of andere melk proberen of als je borstvoeding geeft lactose vermijden en zo proberen.
6 maanden geleden
Wrm probeer je niet een flesvoeding die AR bevat het is dikker en ze houden het goed binnen mijn kleine moest altijd overgeven alles wat ze dronk gaf ze ook uit nu heb ik die nan optipro AR genomen die pakt ze beter aan probeer dat is en vraag is aan je vroedvrouw de mijne rade mij het direct aan zonder twijfel hopelijk werkt het voor je kleine
6 maanden geleden
Reactie op katrienermagan
Wrm probeer je niet een flesvoeding die AR bevat het is dikker en ze houden ...
Merci ik zal het proberen
Ik werk even nog een schema af van de kinderarts. Minder flessen geven en ze zal een grotere hoeveelheid drinken. En dan zal ik het proberen als het niet werkt 🥰
6 maanden geleden
Reactie op janackx
Hoezo is dit betweterig ? Ik wil gewoon duidelijk maken dat er niets mis is met jou melk of de smaak ervan!
Ik weet ook hoe het is om een kind/kindjes te hebben die niet aankomen! Mijn 2 dochters hebben tongriemproblemen etc waarbij zij absoluut niet uit de borst kunnen drinken desondanks lazering en oefening… waarvan ik bij 1 dochter cupfeeding heb moeten doen met afgekolfde melk, dus niet de borst of fles… IK WEET WAT ELLENDE IS en hoe machteloos je er tegenover kan staan…
Dit is misschien ook nog een tip om eens langs te gaan bij de lactatiekundige voor de mondmotoriek te beoordelen of een tongriemkliniek/tandarts dan ben je 100% zeker dat het dat niet is , maar lieve mama de bullshitt over de smaak van jou melk is error in mijn hoofd hoor…..
6 maanden geleden
Reactie op Tinneke💙
Hoezo is dit betweterig ? Ik wil gewoon duidelijk maken dat er niets mis is ...
Merci Tinneke ben blij dat ik je antwoord heb gekregen 🙂
Onder tussen een 2de afspraak gehad met kinderarts. Gisteren hebben ze gekeken naar nieuwe melk voor meer stoelgang te maken.
Afgelopen dagen neemt het drinken van het melk volume af.
Heb 3 soorten flessen geprobeerd en een rubberen speen.
Als het volume niet toeneemt gaat ze morgen opgenomen worden in het ziekenhuis voor sondevoeding en extra controles.