125 Reacties
6 maanden geleden
Matteo 馃挋 geboren op 26.04
39+4 weken
1u30 vliezen gebroken en geboren om 04u24 dus alles ging heel snel.
50 cm en 3505gr
6 maanden geleden
Reactie op Laurien1994
Rover 馃挏
Geboren 24/04/24 om 14u07.
40w +2.
4,05 kg en 53 cm.
Wat een leuke datum 馃グ
6 maanden geleden
Hallo iedereen
Op 22 april om 17u34 werd Ine geboren via spoedkeizersnede.
Alles ging goed in het ziekenhuis maar helaas bleef ik heel lange tijd op 9cm steken en ondanks alles kwam er geen verandering in.
Ik heb mogen persen (dankbaar hiervoor) maar ons meisje lag nog niet helemaal diep te duwen waardoor ze eerdt naar beneden moest en dan nog eens over de rand moest waar maar 9cm was ipv 10 en ondanks proberen en heel hard mijn best doen gebeurde er niets.
Mijn water was al 30u gebroken en ik lag al een hele tijd in het ziekenhuis en om geen risico's te nemen voor de hartslag van Ine werd het een spoedkeizersnede.
Voor mezelf en mijn vriend behoorlijk traumatisch en man wat een pijn achteraf.
Dit is toch iets wat we zullen moeten verwerken, maar neemt niet weg hoe blij we zijn dat ze er gezond en wel is. 馃挍
6 maanden geleden
Reactie op seelisch
Hallo iedereen
Op 22 april om 17u34 werd Ine geboren via spoedkeizersnede. ...
Hallo, ik versta jou volledig. Ook wij hebben een gelijkaardige ervaring van blijven steken op 9cm en daarna spoedkeizersnede. Wel geen kans gehad om te persen omdat onze baby vast zat in geboortekanaal.
Neem zeker uw tijd om dit te verwerken. Hier ben ik zelf ook nog mee bezig. Je hebt arbeid gehad en dan een spoedkeizersnede, dat is niet niks. Fysiek en mentaal heeft het een impact, veel beterschap indien nodig. Geniet van jullie dochtertje 馃槝