10 Reacties
één jaar geleden
Hey, ik ben 22w en ik heb net hetzelfde gevoel. Dat die inderdaad minder beweegt. Ik heb vrijdag terug een afspraak. 2de opinie. Ik ben nieuwsgierig wat er gezegd gaat worden.
één jaar geleden
Heel gek maar ik had begin vorige week (maandag-donderdag) ook zo een gevoel en zat toen ook in week 22. Ik was ook ziek geweest door corona, ook veel in de weer geweest op het werk en had ook precies niets gevoeld dat voor mij echt duidelijk de baby was. Was ook erg emotioneel en wenen en snel boos.
Heel raar maar gelukkig sinds vrijdag weer dagelijks gevoeld, ook meermaals per dag. Het helpt mij het te voelen als ik rust neem (in de zetel liggen of in bed).
één jaar geleden
Hey
Op deze termijn kan de baby nog goed draaien en keren. Kan dus zijn dat baby met de armpjes/beentjes naar je rug toe ligt, waardoor je de beweging veel minder opvallend voelt. Meestal is na een dag of 2 ie wel opnieuw gedraaid en voel je terug de bekendere stampjes aan je buikwand.
Als je twijfelt, kan je ook altijd bellen naar vroedvrouw of verloskwartier!
één jaar geleden
Reactie op Casa Feliz
Hey, ik ben 22w en ik heb net hetzelfde gevoel. Dat die inderdaad minder be ...
Laat ons ook iets weten ben benieuwd
één jaar geleden
Reactie op edrycker
Ik denk op deze termijn dat het kan dat je de baby tijdelijk minder voelt a ...
U heeft inderdaad gelijk het ws 2 dagen die ik minder voelde nu is hij weer terug begonnen mss door stress van op werk dat ik hem minder voelde
één jaar geleden
Reactie op seelisch
Heel gek maar ik had begin vorige week (maandag-donderdag) ook zo een gevoe ...
Ik ben nu 24 weken en heb covid.
Het heeft tot 23 weken geduurd voor ik ze echt goed voelde. Nu tijdens mijn ziekte kan ik ze goed voelen bewegen.
Heb je veel last gehad seelisch?
één jaar geleden
Aan 22weken voelde ik ze ook minder. Nu 25weken en ze is terug een karatekid die salto's kan maken. Voel nu weer vaak armpjes en beentjes alle kanten. Soms zelf een arm en been tegelijk aan de tegenovergestelde kant van mijn buik. 🙈