7 Reacties

5 maanden geleden

Bij ons staat soms baby tv op , paar keer per dag kan volgens mij helemaal geen kwaad. Ons zoontje kijkt er heel graag naar maar kan ook zeker zonder. Maar doen waar jij je goed bij voelt.

5 maanden geleden

Hier hetzelfde, kijkt af en toe eens tv en vind de voetbal precies ook aantrekkelijk😅

5 maanden geleden

Bij ons net hetzelfde. Hij was tijdens de tummy time meer geïnteresseerd in de voetbal dan in mijn spelletjes 😂

5 maanden geleden

Ons zoontje is ook geïntresseerd in de tv wanneer ik hem eten geef. Hij probeert zich dan soms te draaien met zijn hoofd richting de tv 🤭. Sinds 2 dagen laat ik hem wel een half uurtje ongeveer baby tv kijken, dat geeft mij de tijd om te kunnen koken. Hij geeft dan ook interactie met de tv, dus een beetje kan geen kwaad denk ik dan.

5 maanden geleden

Ons kindje kijkt ook gewoon mee en soms zet ik baby tv aan.

5 maanden geleden

Wij gebruiken de tv om te zorgen dat hij ook naar rechts kijkt en zo zijn voorkeurshouding verbeterd Of ook voor buiktijd wat langer te stimuleren (speelgoed werkt niet altijd )

5 maanden geleden

Hier kijkt mijn zoontje ook héél graag tv. Ik zet dat enkel smorgens een half uurtje op zodat ik me kan omkleden en klaarmaken en soms bij het eten als hij 0 interesse toont in zijn speelgoedjes