10 Reacties
één jaar geleden
Voor mijn eerste zoontje zijn we een meegroeikamer gaan kopen bij babydump. Die doen altijd heel goede kortingen of koppeldeals. Nu voor de tweede zou ik dat niet meer doen. Zou gewoon goed investeren in een degelijk kast en een babybedje kopen ik de ikea. Maar dat is mijn mening
één jaar geleden
Ik blijf marketplace of tweedehandsgroepen op facebook volgen, zo kon ik een super degelijk bedje aankopen met airosleepmatras, beschermhoes en overtrekjes voor 150€ op nog geen 10 minuten rijden van bij ons, de prijs zou anders opgelopen hebben tot 450€… waren superpropere mensen en hun kindje sliep er zelf maar een klein jaartje in☺️
één jaar geleden
Reactie op Suzie94
Ik blijf marketplace of tweedehandsgroepen op facebook volgen, zo kon ik ee ...
Ik kocht ook al een maxicosi-cosleeper met nieuwe hoesjes voor 110€ ipv 210€, hun kindje sliep er maar een half jaartje in, je ziet het verschil niet met een nieuw bedje… ik vergelijk wel goed, en zoek enkel echt ‘propere’ dingen, ‘s avonds is dat mijn routine geworden, nog snel eens scrollen op marketplace om te kijken of er iets nieuws bijkwam in de buurt☺️
Niet dat ik het geld er niet voor over heb om nieuwe dingen te kopen, maar vind het allemaal zo zot om zoveel geld te geven voor iets dat ze maar 6maand of 2 jaar gebruiken… ik zet het geld dat ik ermee uitspaar liever op hun spaarboekje later☺️