5 Reacties

9 maanden geleden

Ik koop vooral tweedehands en heb dus een beetje een mix van merken. Ik heb een maxi cosi cabriofix en het passend onderstel voor de auto reeds geïnstalleerd (zo hoef je enkel het er in te klikken en niet met gordel vast te maken). De maxi cosi staat nog thuis. De maxi cosi cabriofix past op een onderstel van een ander merk dat we tweedehands kochten. Onderstel staat klaar in onze bergruimte. Alle kussens en hoezen zijn ook reeds gewassen. Ben deze week bezig met mijn valies te maken en zou deze vanaf volgende week permanent in de auto laten liggen (ben dan 33 weken).

9 maanden geleden

Ja ik bedoelde niet echt het merk maxicosi maar ik noem de autostoel in het begin zo haha :)

9 maanden geleden

Reactie op silke25

Ja ik bedoelde niet echt het merk maxicosi maar ik noem de autostoel in het ...
Ah oeps, misbegrepen dan 😅 Wij gaan de maxi cosi als autostoel gebruiken omdat je zo makkelijk kindje en en uit kan halen zonder volledig wakker te maken. De ritjes die we maken zijn ook max 30 min waardoor het moet lukken. Een echte autostoel voor als ze wat groter is hebben we nog niet.

9 maanden geleden

Wij gaan die ook als autostoel gebruiken in het begin is het gemakkelijkste ook :) was daarop dat ik het had van wanneer plaatsen jullie deze al in de wagen klaar :)

9 maanden geleden

Reactie op silke25

Wij gaan die ook als autostoel gebruiken in het begin is het gemakkelijkste ...
Al eens oefenen op voorhand zodat je weet hoe het moet en partner ook uiteraard. Voor de rest als het niet met autofix is, pas wanneer je je baby meeneemt naar huis.