11 Reacties

6 maanden geleden

Hey! Wij gebruiken de app baby tracker, heb wel geen idee of je dit kunt delen met elkaar.

6 maanden geleden

Ik gebruik “mijn baby”. Hier kan ik alles in ingeven; van voeding, tot pamper, tot badje, zelf wnr je zelf kolft. Hij is gratis, maar wel enkel voor Iphone helaas. Werkt ook met een timer zodat je exact kan chronometreren hoelang ze drinkt en dergelijke. Ben er super tevreden van !

6 maanden geleden

Baby+ gebruik ik. Je kan zowel voeding (hoeveelheid en kunst of borst aanduiden) en de luiers en veel meer. Heerlijke app. Ik vergeet altijd Hoelaat mijn zoontje heeft gegeten en zo hou ik het gemakkelijk bij.

6 maanden geleden

Reactie op Mo1003

Ik gebruik “mijn baby”. Hier kan ik alles in ingeven; van voeding, tot pamp ...
Oei weet idd wel niet of je gegevens kan delen :/

6 maanden geleden

Huckleberry is echt een super handige en complete app. Absolute aanrader. Gratis ook. En je kan login delen met je partner.

6 maanden geleden

Ik gebruik Baby Tracker. Kan zowel voor voeding als pampers als temperatuur en nog andere zaken

6 maanden geleden

Ik had er 2 gedownload Baby daybook Die kun je (als je er voor betaald) delen Die gebuik ik nu niet meer wegens de advertenties en het niet willen betalen voor uit te testen of het iets was. Ook had ik dan baby tracker Die kun je niet delen, maar wel heel goed en gemakkelijk Heb zelf niks gevonden dat je kan delen...had het anders ook liever gehad maar nu zegt mijn man alles tegen me om in te geven (ook buiktijd etc.)

6 maanden geleden

Ik gebruik baby tracker

6 maanden geleden

Reactie op Ylovely

Ik had er 2 gedownload Baby daybook Die kun je (als je er voor betaald) d ...
Babytracker kan je wel delen,. Wij gebruiken deze 😃

6 maanden geleden

Reactie op chloe2024

Babytracker kan je wel delen,. Wij gebruiken deze 😃
Ow, even herbekijken dan! Dankje!! 😊

6 maanden geleden

Reactie op Ylovely

Ow, even herbekijken dan! Dankje!! 😊
Normaal kan je sync data tussen toestellen selecteren