6 Reacties

4 maanden geleden

Ik had dit afgelopen week ook een 3-tal keer bij mijn baby van 9 weken… Inderdaad gaat echt door merg en been..

4 maanden geleden

Ik volg want het is herkenbaar. Moet wel zeggen dat wij een pittig dametje hebben dat amper neer wil liggen. Ook reflux gerelateerd. Ze is ook vooral content bij mij. Dus weet nu soms niet of het verlatingsangst is.. Ze heeft toen ze een week oud was bijna een week in het ziekenhuis gelegen. Weet nu niet of dat een rol zou kunnen spelen. 😬

4 maanden geleden

Ons kleintje heeft dit na het slapen als hij net wakker is, ook soms spontaan ineens. We schieten dan op maar uiteraard is er niks aan de hand, soms gewoon tutje geven en dan gaat hij terug slapen. Ik denk dat het eerder iets is van leren kennen van de stem/volume en hoe wij daarop reageren. Rond deze leeftijd horen ze ook steeds meer te ontdekken met hun stem, zou dus niet abnormaal zijn soms rare geluiden te horen zou ik denken

4 maanden geleden

wij hebben toch soms zo'n droom dat wij in een put ofzo vallen? misschien hebben zij dat ook maar verschieten daar dan natuurlijk meer van 🤷‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op smeely

wij hebben toch soms zo'n droom dat wij in een put ofzo vallen? misschien h ...
Het zou zijn dat babys niet kunnen dromen omdat ze niet in dat soort slaap geraken (diepe slaap) Later zouden kindjes beginnen hun ervaringen van de dag te verwerken via dromen (soms nachtmerries dus) Theoretisch kan dat dus nog lang niet, praktisch kunnen we niet in het hoofdje kijken 🤷‍♀️

4 maanden geleden

Reactie op Ylovely

Het zou zijn dat babys niet kunnen dromen omdat ze niet in dat soort slaap ...
hmm ja inderdaad 🤔