Denk niet dat het al zo erg is hoor.
Hoe oud is je kleintje?
De onze is 4 maandjes en heeft nu geen verdere risico op verdere afplatting gezien ze vanaf die leeftijd vaker op de buik zijn en gaan zitten
Hoi hoi,
Mijn dochtertje heeft er ook last van en ze is 4,5 maand.
Aangezien ze nu meer op hun buik ga liggen en rollen en draaien gaat dit met de tijd wel weg.
Dit hebben ze me ook gezegd bij k&g
Mijn dochtertje ook en ben vandaag naar de kinderkine geweest. Ze heeft wat oefeningen laten zien en jet belangrijkste is dat ze minder op hun hoofdje liggen. Maar dit gaat naturel komen omdatz e binnenkort kan zitten en tummy time gaat ook al beter :)
Denk niet dat het al zo erg is hoor.
Hoe oud is je kleintje?
De onze is 4 ...
Hij is net 4 maanden oud. Hij kan nog niet echt zitten. Maar ben al gerust dat het terug normaler zal worden. In de creche hadden ze me verteld dat het waarschijnlijk plat zal blijven, ik kreeg al schrik en voelde mij schuldig.
Je kan altijd een voorschrift vragen aan je huisarts/kinderarts en een paar kinesessies doen als je je daarmee gerust gesteld zult voelen. Ik zou me niet teveel zorgen maken maar zou wel de houdingen voldoende afwisselen, buiklig stimuleren, zijlig, zit, draagdoek enz… (zelf hier kinderkine 😊)