6 Reacties

vorig jaar

Vorige zwangerschap kon ik echt niet tegen de geur van kaas, nu eet ik het super graag! Nu kan ik boterhammen en beleg geurtjes niet verdragen. Als op het werk iemand een boterhammendoos opendoet moet ik echt naar buiten. Ik eet zelf voornamelijk toast. Die geur kan ik wel verdragen 馃ぃ

vorig jaar

Ook paprika, heel fel! En veel groenten in het algemeen terwijl ik daarvoor veel groenten at en graag. Nu wel meer zin in fruit 馃き

vorig jaar

Ook geen koffie meer hier! Had ik in mijn eerste zwangerschap ook 馃き en continu een hele vieze zoete smaak in mijn mond waardoor ik echt geen zin meer heb in mijn oh zo geliefde chocolade 馃槀 mijn dagelijks chocolaatje was zo'n gewoonte, dat ik nu vaak niet weet wat ik dan wel moet! 馃槀

vorig jaar

Geen echte afkeer hier maar ik vind dat ons kraantjeswater de laatste week heel wat minder lekker smaakt. Ben nu aan het overwegen om toch maar flessenwater te kopen ook al vind ik dat weg gesmeten geld. Maar geen water meer drinken is ook niet echt een oplossing 馃槄

vorig jaar

Ik heb precies geen zin meer in vlees en de geur daarvan. Als het verwerkt is in iets zoals spaghettisaus of noedels of een ovenschotel, dan wel. Ook at ik graag en dagelijks warme groenten.. nu ook totaal geen zin meer erin. Zeker geen paprika meer. Ik heb precies meer zin in andere dingen. Het zijn al wel dingen die ik anders wel lustte, maar ik gewoon niet veel at of niet veel klaarmaakte (bv. Brood, pasta, noedels, rijst, appelmoes, puree). Geen idee hoe dat allemaal werkt maar het valt wel op 馃槢

vorig jaar

Bij mij gaat koffie en cola er niet meer in. Ook vlees/vis lust ik niet meer tenzij het verwerkt is in saus of ovenschotel.