5 Reacties
één maand geleden
Ik denk dat het jammer genoeg hetzelfde principe is als de loopstoel,omdat ze dan gaan steunen op hun benen in die positie(teveel nadelen ). Ik had vroeger voor mn zoon zo een loopwagentje(da ze zelf moete duwen) en aan de voorkant had je die spellekes daarop. Hij liep zonder hulp toen hij 12 maande was.
één maand geleden
Mijn oudste zat daar super graag in. En mijn jongste nu ook. Als je er een max van 15 a 20min van maakt per keer, kan het echt geen kwaad. Prob is als je ze daar de hele dag in laat zitten. Maar dat is ook met een eetstoel en dergelijke
één maand geleden
Wij hebben ook zo eenactiviteiten tafel. En ons meisje vind dat super leuk om daarin te zitten. Ook wij laten haar daar maar een bepaalde tijd in zitten. Vooral als er iets in het huishouden moet gedaan worden is dit wel makkelijk. Zij vermaakt haar terwijl ik snel bv een afwas kan doen, of koken, of een wasmachine insteken. Maar we steken haar er zeker niet te lang in. Wij gaan nu ook kijken voor een loop stoeltje. Dan kan ze alvast beginnen met bewegingen te maken om te leren stappen en vooruit te geraken op een makkelijke manier.