12 Reacties
9 maanden geleden
Hier 32w3d van eerste kindje. Sinds ongeveer een week ligt ze terug met hoofd naar beneden (voordien een maand ofzo met voeten beneden). Weet niet wanneer ze exact gedraaid is maar nu al sinds 1,5 week veel meer beweging gaande van schopjes, schoppen en ook golvingen die ik voel alsof ze tegen de wand passeert. Vraag me af of het normaal is want ik krijg precies geen uur meer rust 😅.
Gaat ook gepaard met pijn daar beneden, maar ook harde plekken waar ze veel schopt en beweegt wat harde buik oplevert.
9 maanden geleden
🙋♀️Hier baby met ADHD denk ik. 🙈 Voel haar stuk of 10keer per dag, voor soms wel 30min. Buik staat ook vaak gespannen. Hoe ligt je baby nu? Want als het hoofdje naar beneden ligt dan weet ik niet of die pijnscheuten schopjes zijn. Mss eerder door het indalen dan?
9 maanden geleden
Reactie op Cecial
Ja dat gevoel heb ik ook vaak. Ze blijft maar bewegen 😅
Het is wel leuk om te voelen maar ook al heb ik een bureaujob.. het begint lastig te worden.
Als ik zit voel ik ze onderaan duwen, sta ik recht (wat ik kan met verstelbare bureau) dan begint het aan de bovenkant te trekken... en dan moet je nog proberen werken 😅
Ben ook maar 1m51, het voelt soms alsof ik gewoon geen plaats heb
9 maanden geleden
een baby die veel beweegt, is een gezonde baby zegt men gynaecoloog. ik ben dus heel gerust mijn kind zit zelfs nie stil tijdens de echos. laatste 2 maanden dus ook geen echo beelden gehad. wat ik wel zeer betreur. maar aan de andere kant nog 1maand een half te gaan. dan heb ik zen schopjes in men ribben niet meer.
9 maanden geleden
Reactie op seelisch
Het is wel leuk om te voelen maar ook al heb ik een bureaujob.. het begint ...
1m56 hier en weet niet goed waar mijn organen zouden moeten zitten, precies alleen maar baby. 🙈
9 maanden geleden
Reactie op bibi142
Ik heb nog nooit een mooie echo gehad ook omwille dat de baby nooit stil li ...
Nummer 1 was ook zo, altijd bewegen tijdens echo. Nu nummer 2 precies hetzelfde. Wij gaan dus nooit een mooie echo hebben. 😅
9 maanden geleden
Reactie op Marjolein102
Nummer 1 was ook zo, altijd bewegen tijdens echo. Nu nummer 2 precies hetze ...
Ik heb dat ook bijna altijd, en als ze rustig is dan ben ik soms bezorgt. Dus beter actieve baby dan niet actief. Bij mij is ze ook met het hoofdje beneden, en nu moet ik altijd plassen. Mijn urine is goed dat weet ik dus het is door de baby.