16 Reacties

7 maanden geleden

Hier 39w4d, wordt vandaag gestript. Had op op 38w ook nog geen verandering 'onderaan' desondanks alle harde buiken en indalingspijnen. Het is toch allemaal niet gemakkelijk hé, zo'n mensje op de wereld brengen. Ik duim voor je mee dat er snel verandering in komt.

7 maanden geleden

Oh ik leef met je mee - hier van ‘t zelfde 🙃🙃🙃

7 maanden geleden

Hey bij mij heeft vrouwenmantel geholpen om mijn eigen weeen op gang te krijgen. Ik kreeg er voorweeen van en als het dan echt goed begon op 4 u bevallen.

7 maanden geleden

Ik ben vandaag 38+5 en moet zo meteen naar de gyn. Ik ben benieuwd maar denk zelf ook nog niet veel opening/beweging. Als ik veel beweeg/doe heb ik ook veel harde buiken en indalingspijn.. dus het is een beetje zelf aanvoelen tot hoever we kunnen gaan. Heb je een zo'n skippy bal? Rondjes enzo draaien hierop is ook heel goed. Verder ga ik ook nog beginnen met frambozenbladthee drinken en dadels te eten, baat het niet dan schaadt het niet 😊 Succes ermee x 🌻

7 maanden geleden

Reactie op LiesbethV90

Ik ben vandaag 38+5 en moet zo meteen naar de gyn. Ik ben benieuwd maar den ...
Ik heb gisteren aan gynea gevraagd om in te leiden maar wil niet omwille van voorgaande keizersnede pf is dus echt afwachten

7 maanden geleden

Reactie op AnouckG

Hier 39w4d, wordt vandaag gestript. Had op op 38w ook nog geen verandering ...
Ik duim ook voor jou ❤️

7 maanden geleden

Reactie op edrycker

Hey bij mij heeft vrouwenmantel geholpen om mijn eigen weeen op gang te kri ...
Heb hem ook gekocht

7 maanden geleden

Reactie op HopingForAMiracle

Ik heb gisteren aan gynea gevraagd om in te leiden maar wil niet omwille va ...
Ik had net hetzelfde mocht ook niet ingeleid worden omwille van een eerdere keizersnede. Ik had ook bekkenbodeminstabiliteit. Dus wandelen of bewegen was soms zooooo pijnlijk. 2x per week naar de kine ervoor gegaan. Dinsdag nog naar de gynaecoloog geweest. En aan de monitor gehangen. Savonds net voor het slapen gaan. Naar de wc gegaan zoals gewoonlijk. Ik stel me recht en mijn water breekt ineens. Heeeeeel veel vruchtwater dat uit mijn lichaam liep! We zijn naar spoed gereden. Uiteindelijk een nacht moeten blijven. Ze wouden mij niet naar huis laten gaan om daar te wachten omdat het risico te hoog was met de vorige keizersnede. Uiteindelijk hebben ze alsnog opnieuw een keizersnede moeten uitvoeren. Ons dochtertje is om 4 uur ‘avonds 38+6 weken was ik

7 maanden geleden

Reactie op Miss Daxy

Ik had net hetzelfde mocht ook niet ingeleid worden omwille van een eerdere ...
Ik heb gewoon ook het lastige gevoel dat hij altijd opnieuw naar boven kruipt. Ga dus waarschijnlijk overtijd gaan pf

7 maanden geleden

Ik duim ook voor jou ❤️
Geen reactie op het strippen, had ook nog maar 1cm ontsluiting. Maandag binnen voor een keizersnede 👌

7 maanden geleden

Reactie op AnouckG

Geen reactie op het strippen, had ook nog maar 1cm ontsluiting. Maandag bin ...
Hier ook niet pf ja harde buike en gerommel. Maar over keizersnede wou hij het zelf niet hebben

7 maanden geleden

Hier ook niet pf ja harde buike en gerommel. Maar over keizersnede wou hij ...
Wat jammer 😩 dan is het nog even afwachten voor jou. Fingers crossed dat het binnenkort van zelf in gang schiet. Hier is de baby op 4,3kg geschat. Gynaecoloog laat me liever niet over tijd gaan om mogelijke complicaties bij een natuurlijke bevalling te vermijden, het is al een hele brok zo 😅 succes nog met de laatste loodjes van de zwangerschap! ♥️

7 maanden geleden

Update: ben gisterenochtend op controle geweest (39+1) en gynaecoloog wou eens kijken of ik al wat uitsluiting had…….. kon mijn oren niet geloven toen ze zei dat ik aan 8 cm zat… niks gevoeld, geen weeën of wat dan ook! Meteen doorverwezen naar verloskwartier en weeënopwekkers gekregen. Gisterenavond om 19:17 bevallen 🍀

7 maanden geleden

Reactie op Jantje22

Update: ben gisterenochtend op controle geweest (39+1) en gynaecoloog wou e ...
Proficiat! X

7 maanden geleden

Reactie op Jantje22

Update: ben gisterenochtend op controle geweest (39+1) en gynaecoloog wou e ...
Hier ook van de ene uur op het ander zoveel ontsluiting. in halfuur tijd ben ik zelf van 6 cm naar 10 cm gegaan wel met weeën ik belde voor epidurale maar daar was het al te laat voor 🙊 nu is mijn dochtertje al 5 weken 🥰alvast proficiat met de geboorte van je kindje!!

7 maanden geleden

Reactie op bibi142

Hier ook van de ene uur op het ander zoveel ontsluiting. in halfuur tijd be ...
Oh, hopelijk viel de pijn mee? Jij ook een dikke proficiat ❤️