3 Reacties

7 maanden geleden

Ik heb hetzelfde probleem. Ik mag ook niet ingeleid worden vanwege een vorige keizersnede. Ik zit dan nog met bekkenbodeminstabiliteit. Wat enorm pijnlijk is. Ik hoop dat ze nog vanzelf kan komen. Anders wordt het weer een keizersnede. En ik zou toch heel graag normaal willen proberen bevallen. Mijn zoon van bijna 3 jaar vraagt ook veel aandacht. Nu zeker in de paasvakantie. Ik probeer me er iedere dag door te sleuren. Maar het begint hier ook heel zwaar te voelen. Bij onze laatste controle was alles nog in orde met de zwangerschap. En zag er niks verontrustend uit. Het is dus echt afwachten tot wanneer zij zelf wilt komen. En ik weet eerlijk gezegd ook niet hoe lang ik dit nog kan trekken. In mijn vorige zwangerschap heb ik 41w +4 gedragen. Ik zie het niet zitten nog eens zo lang te moeten dragen.

7 maanden geleden

Ik hier ook 37 weken en doodop,ik heb al een week aan een stuk geregeld weeën en ze is nog niet genoeg gedaald maar willen niks doen. Ik ben fysiek op en weet niet hoelang ik dit nog volhou

7 maanden geleden

Bij mijn controle op 36+3 zat hoofdje ook al goed ingedaald. Gynaecoloog zei ook dat het een vlotte bevalling zou worden, want bekken goed open etc.. morge 40w en nog steeds geen beweging, wel sinds een week veel last van harde buiken, af en toe menstruatiekrampen, maar nog geen weeën.. mijn eerste was ook een keizersnede (owv stuitligging), dus ik hooooop heel erg dat deze zich nu wel snel komt melden, want ik zou het graag eens van de andere kant ervaren!