27 Reacties
8 maanden geleden
Vandaag controle op 35w5d.
Baby ligt goed met hoofd naar beneden en er zou al 1 vinger ontsluiting zijn.
Vind het raar dat sommigen van jullie wekelijks op controle moeten. Er zit nu telkens 3 weken tussen bij mij. Buiten de gewone kwaaltjes die pas sinds paar weken aanwezig zijn een zeer goede zwangerschap gehad.
Heb voorlopig wel volgende en de week erna een afspraak voor aan de monitor te liggen.
8 maanden geleden
Reactie op seelisch
Vandaag controle op 35w5d.
Baby ligt goed met hoofd naar beneden en er zou ...
Eerlijk dat vind ik ook als k naar sommige dames hier hoor denk ik van hangt het echt van ziekenhuis tot ziekenhuis of volgen ze hun eigen procedures op ?
8 maanden geleden
Reactie op katrienermagan
Eerlijk dat vind ik ook als k naar sommige dames hier hoor denk ik van hang ...
Ah, blij dat ik niet de enige ben. Het is mijn eerste zwangerschap dus alles heel spannend en nieuw en niet goed weten aan wat ik me moet verwachten.
Ik ben uitgerekend 14 april en volgende controle is 5 april en 22 april (kan ze evengoed al geboren zijn). Ik weet niet of het individueel of per regio is, maar als ik lees dat sommigen elke week moeten gaan op het einde heb ik al wat schrik dat ik onvoldoende zou opgevolgd worden.
8 maanden geleden
Reactie op seelisch
Ah, blij dat ik niet de enige ben. Het is mijn eerste zwangerschap dus alle ...
Ik denk eerder dat het echt aan de ziekenhuis zelf ligt ale bedoel aan de dokter zelf ik had dat in beging ook zeker bij mijn eerste kind nu met mijn 2de is heb ik per afspraak 5 weken altijd moeten wachten nu het einde toe heb ik meer afspraken enja heb nu ook wel 2cm ontsluiting dus voor mij kan het wel elke moment gebeuren maak je geen zorgen alles komt wel goed luister vooral na je lichaam als je het gevoel hebt wat niet klopt
8 maanden geleden
Reactie op seelisch
Ja klopt, je hebt veel dingen toch niet in de hand. En er is nog steeds de ...
Ja zeker jij ook veel succes!