5 Reacties

9 maanden geleden

Hier ook uitgeteld voor april en zoon van 6.5j. Zoon blijft die bij ons thuis , mijn schoonouders passen op. Na de bevalling gaat mijn man hem dan thuis oppikken of word hij afgezet door mijn schoonouders. Wij gaan dan ook een uurtje samen spenderen. Nadien afhangend van het uur en bezoekeruren zouden we dan mijn ouders en schoonouders ontvangen. Mijn man gaat ook gewoon thuis slapen zodat onze zoon zijn routine behoud... slapen in eigen bed wakker worden in eigen kamer... even ontbijten samen met papa. Nadien is het dat hij even kan gaan spelen bij mijn ouders of schoonouders. Telken het uur voor bezoekeruren spenderen we steeds onder ons gezin. En Nadien gaat papa weer thuis met onze zoon. Ale zo is het idee op z'n minst.

9 maanden geleden

Reactie op vanessa19891

Hier ook uitgeteld voor april en zoon van 6.5j. Zoon blijft die bij ons thu ...
Wij deden het met onze 2de ook zo, mijn moeder was thuis met mijn jongste. Maar ‘s avonds ging mijn man ook gewoon thuis slapen om hem in zijn bedje te steken en samen wakker te worden. Nu met de 3de zullen we het opnieuw zo doen.

9 maanden geleden

Reactie op vanessa19891

Hier ook uitgeteld voor april en zoon van 6.5j. Zoon blijft die bij ons thu ...
Zo gaan wij het ook doen. Zoontje is 2 jaar

9 maanden geleden

Wij zitten in exact dezelfde situatie ook een zoon van 2,5j en in april een zusje. Ook ons 2de kindje. 🥰 Normaal gaat mijn man achter onze zoon en neemt hem mee dus dan is het enkel ons 3 eerst. Ik weet niet hoe jaloers je zoontje is als je een andere baby vast hebt. Maar ik heb gehoord (en zo gaan wij het ook doen) dat je je baby eerst in de couveuse/bedje legt wanneer je zoon gaat komen. Dat hij eerst de aandacht krijgt als hij binnenkomt. Dat hij dan bij jou op bed zit en dan geeft de partner het kindje aan de mama. En dan de reactie afwachten denk ik dan 😅 Voor de routine gaat mijn man ook naar huis slapen met onze zoon.

9 maanden geleden

Reactie op Marjolein102

Wij zitten in exact dezelfde situatie ook een zoon van 2,5j en in april een ...
ja heb ik ook gehoord. een tip dat ik ook heb meegekregen. zorg voor elke dat dat je in het ziekenhuis bent, dat je 1 klein cadeautje hebt voor de oudste... zogezegd van kleine broer of zus. dat ze ook zien dat zij wel belangrijk blijven. die tip gaan wij ook meenemen. zo hebben wij voor elke dag iets heel kleins voorzien.