3 Reacties

10 maanden geleden

Ik had op 21w corona. Ik wist het enkel doordat ik een test deed nadat iemand waar ik recent mee op restaurant was gegaan liet weten dat hij corona had. Anders had ik me nooit getest of eraan gedacht. Het voelde als een verkoudheid, wat loom en suf en druk op de borst. Ik ga nog steeds hardlopen en voelde toen dat alle spieren gewoonweg geen zin hadden. Ik belde hiervoor naar de dienst verloskunde en ze vertelden dat er niet veel te doen is behalve rusten, veel water en zorgen dat je geen koorts hebt door een pijnstiller. Bij hevige koorts die aanhoudt wel opnieuw dokter consulteren maar anders gewoon uitzieken zoals een verkoudheid. Mijn ervaring was dus helemaal niet erg.

10 maanden geleden

Hallo, ik ben 26 weken zwanger en ook juist vorige week corona gehat ben een weekje ziek geweest ze zijde da het ni erg was voor de baby maar dat je zelf wel zieker er van kon zijn 馃檪

10 maanden geleden

Een moeder lichaam is best een wonderbaarlijk iets. Het zal er heel veel aan doen om alles aan de baby te geven die het nodig heeft, dus ook bescherming. Je kindje zal waarschijnlijk geboren worden met wat antistoffen, maar zal de ziekte niet doormaken in je buik. Vorige zwangerschap ook corona gehad en hij heeft er nooit iets van gemerkt en is nu een gezonde peuter van 2,5jaar. 馃槉