17 Reacties
één jaar geleden
Ik voel de baby sinds afgelopen vrijdag. Toen was ik net 14+6. Is wel de 2de zwangerschap dus dan zou je het sneller voelen of makkelijker herkennen.
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik mijn zoontje op 16 weken. Beide heel vroeg wel. Meestal spreken ze van 20 weken.
PS.: het zijn nu nog niet echt schopjes eerder voel ik zo het lijfje duwen en bewegen tegen mijn buikwand.
Zaligste gevoel ooit wel. 🥰
één jaar geleden
Ik ben nu 13 weken zwanger van mijn 2de kindje. En heb ook al enkele keren ons kindje voelen bewegen. Ik voel dan zo een heel klein mini schopje. Ik herkende het gevoel de eerste keer meteen. Zo schattig en een mooi gevoel! Iets wat je echt zal gaan missen eens je bevallen bent! Er is niks mooiers dan je baby te voelen bewegen in die veilige lekkere warme buik. 😻🥰
één jaar geleden
Ik voelde voor het eerst op 15weken, nu 16weken en echt bijna dagelijks nu. 🥰
één jaar geleden
Reactie op lauralieke
Ik bijna 18 weken en voel ook nog niks…
Soms voel ik zo beweging of soort pip klein kramp maar ik weet niet of dit het is
één jaar geleden
Ik ben nu 18weken +1d. In verwachting van eerste kindje. En voelde het 4dagen geleden voor het eerst. Wel alleen nog maar als ik plat lig. Nu herken ik het wel en lijk ik het bijna elke dag te voelen. 🥰🥰
één jaar geleden
Ik voel de schopjes sinds zondag. Toen was ik 18w1d. Ik heb een voorliggende placenta dus dit is vrij vroeg. Maar wat een magisch gevoel 🥰🥰
Ik moet wel zeggen dat ik ze enkel goed kan voelen als ik neerlig en een hand op mijn buik heb. Zo voel ik ze langs binnen en buiten. Ik moet er dus echt tijd voor maken.
één jaar geleden
Zo vroeg allemaal, mijn gynaecoloog zegt dat het pas kan vanaf 20weken
één jaar geleden
Ik 16+5 van de 2de.. ik voelde hel van 14 weken bewegen, maar wel niet dagelijks. Was eerder als hij zich draaide uit uitstrekte ofzo. Dus niet echt stampjes.
één jaar geleden
Reactie op LindeMeirlaen
Zo vroeg allemaal, mijn gynaecoloog zegt dat het pas kan vanaf 20weken
De meeste voelen hun kindje voor de eerste keer tussen week 16-20 weken volgens onderzoek. Dat voelt als plopjes.
De echte schopjes zijn pas vanaf week 20 meestal. Hangt ook vooral af van hoe de placenta en de baby liggen.