4 Reacties

茅茅n jaar geleden

Heb net hetzelfde. Ben 18w4d nu. Soms denk ik dat ik het me inbeeld of steek ik het ook op mijn darmen. Mijn placenta ligt aan de voorkant tegen de buik dus mijn gynaecoloog had me al verwittigd dat ik daardoor de baby iets moeilijker zou voelen. Zou zo graag willen weten of ik haar nu voel of niet...

茅茅n jaar geleden

Ja online lees is dat tusse 18 en 20 weken je je baby kan voelen. Maar volgens een vriendin van mij gaat da niet over langs de buitenkant, langs de buitenkant zou pas later zijn zei ze.... dus ik vroeg mij af of andere hier ervaring mee hadden en misschien wel al langs buiten konden voelen deze periode

茅茅n jaar geleden

Reactie op Lowi

Ja online lees is dat tusse 18 en 20 weken je je baby kan voelen. Maar volg ...
Als ik plat lig en mijn hand op mijn buik leg waar ze ligt dan soms voel ik het wel onder mijn hand. Maar dat is gewoon een versterking van gevoel aan de binnenkant. (ik ben nu 19weken) kindjes kunnen nog niet hard genoeg schoppen om het aan de buitenkant te zien/voelen.

茅茅n jaar geleden

Wij hebben ons meisje zien stampen aan 19 weken het kan als je een actief baby鈥檛je hebt zeggen ze. Mijn buik ging effectief omhoog dus darmen was onmogelijk