8 Reacties
één jaar geleden
Sommige vrouwen krijgen sneller een buikje dan anderen. Maak je geen zorgen.
één jaar geleden
Ik ben nu ook net 18 weken en zo hard valt het hier ook niet op. Mijn maag en buik staan boller dus ikzelf en dichte familie zien het wel. Maar daarnaast voor de buitenwereld valt het nog niet op. Ik ben sowieso wat molliger dus het lijkt er (helaas) meer op dat ik wat extra ben bijgekomen ofzo.
Zelf weeg ik evenveel of net wat minder dan voor de zwangerschap.
één jaar geleden
de groote vd buik zegt niets over gezondheid,ligt gewoon aan de bouw vd mama,bij mijn eerste bij 7 maand pas begon je het te zien,dus maak he niet druk komt vast goed👍
één jaar geleden
Ook 18 weken hier en amper iets te zien. Buik voelt wel wat harder aan.
één jaar geleden
Reactie op Sylvie Ots
Ook 18 weken hier en amper iets te zien. Buik voelt wel wat harder aan.
Nu bdn ik 19 weken en ik zie het groeien
één jaar geleden
Eerste kindje? Ik ben 17 weken en ik heb al een buikje. Maar het is al wel mijn 2de kindje. Bij mijn eerste zag je het nog niet eens als ik 8 maanden was. 🙈 en ze is wel en gezond geboren. Dus ik zou je niet meteen ongerust maken zolang de gyn zegt dat alles goed gaat. 😊
één jaar geleden
Ik ben 22 weken zwanger het buikje begint ook nu nog maar pas tevoorschijn komen. Vorige week mijn 20 weken echo gehad met 21 weken. Alles was perfect in orde het kindje weegde al 440 gram dus niks om zorgen over te maken. Is idd de ene bij de andere. Dus je moet je echt geen zorgen maken 🙂