10 Reacties

één maand geleden

Hangt van je baby af en van wat voor werk je doet. En van uur tot uur en van dag tot dag vrees ik ook 🙈😅

één maand geleden

Baby speelt graag zelfstandig. Ik werk van 7u45 tem 15u op die dag. Maar rest kan ik niet voorspellen 😂😂

één maand geleden

Ik doe dit nu, en ik vind het wel haalbaar, mits wat flexibiliteit en weinig meetings. 😄 Sommige dagen zijn pittig (ze krijgt tandjes en dut niet veel deze week 😅), andere dagen lopen vlot. Ik werk wel geen volledige werkdag (nu 5 a 6u op een dag ipv 8), aangezien ik dit meerdere dagen per week doe en het anders niet vol te houden is, denk ik.

één maand geleden

Reactie op Chiaravs

Ik doe dit nu, en ik vind het wel haalbaar, mits wat flexibiliteit en weini ...
Ja idd, zal wel aanvoelen alsof je twee levens op een dag beleefd...

één maand geleden

Reactie op janackx

Ja idd, zal wel aanvoelen alsof je twee levens op een dag beleefd...
Exact! Soms voelt het alsof alle puzzelstukjes kloppen en dan loopt de dag ongelooflijk goed . En soms ... Is het gewoon echt even ploeteren 😄

één maand geleden

Reactie op Chiaravs

Exact! Soms voelt het alsof alle puzzelstukjes kloppen en dan loopt de dag ...
Waarom heb jij er voor gekozen om van thuis uit te werken en te zorgen voor je baby?

één maand geleden

Reactie op janackx

Waarom heb jij er voor gekozen om van thuis uit te werken en te zorgen voor ...
Eigenlijk op vraag van mijn werkgever... Ze hebben tijdelijk even extra hulp nodig, want mijn collega is out. En ze zagen het zitten dat ik op deze manier zou helpen. Maar ik heb wel goede afspraken gemaakt over flexibiliteit: lukt het eens niet omdat het een lastige dag is, dan doe ik op een ander moment wat meer. Vanaf november ga ik weer 'normaal' aan de slag en gaat mijn dochter naar de opvang.

één maand geleden

Ik werk 3 dagen van thuis uit waarvan mijn dochtertje 2 dagen thuis is en de rest van de week bij de opvang. Zij is nu 23w en tot hiertoe valt het goed mee. Zij speelt rustig op haar eigen, hier en daar wat gezeur maar valt goed mee.

één maand geleden

Reactie op Shorty90

Ik werk 3 dagen van thuis uit waarvan mijn dochtertje 2 dagen thuis is en d ...
En neem je pauze voor de groentenpuree en de fles?

één maand geleden

Reactie op janackx

En neem je pauze voor de groentenpuree en de fles?
Ik geef groentepap tijdens mijn lunchpauze en geef borstvoeding tijdens het werk, beetje te vergelijken met mijn kolfmomenten op kantoor.