12 Reacties

10 maanden geleden

Wij hebben voor Parentia gekozen. Het verschil zit vooral in de service (bv. bereikbaarheid kantoren...).

10 maanden geleden

Wij kozen ook voor parentia

10 maanden geleden

Wij hebben parentia

10 maanden geleden

Wij hebben voor MyFamily gekozen.

10 maanden geleden

Parentia, mijn vroedvrouw bofte hiervan.

10 maanden geleden

Wij hebben ook parentia, goede services. Heel gemakkelijk kunnen aanvragen, alles verliep heel vlot.

10 maanden geleden

Wij kozen voor MyFamily omdat dat de grootste is volgens mijn man FONS is de enige publieke uitbetaler. MyFamily, Parentia, Infino en KidsLife zijn private uitbetalers Het verschil zit hem in de klantendienst en de service. Ze betalen allemaal dezelfde basisbedragen en toeslagen

10 maanden geleden

Hier ook parentia. Eens kijken van welke er een kantoor dicht in de buurt? Alhoewel ik er nog nooit ben moeten gaan. Via mail loopt alles goed als ik vragen/problemen heb

10 maanden geleden

Fons is geen aanrader, 2 x moeilijke communicatie na de geboorte van onze kindjes.

10 maanden geleden

Wij hebben naar alle uitbetalers een e-mail gestuurd in het weekend onder het mom meer info te willen. Enkel Parentia heeft terug gemaild op maandag met een persoonlijk geschreven bericht. Van alle andere uitbetalers hebben we nooit antwoord gekregen. Dan was onze keuze wel snel gemaakt.

10 maanden geleden

Het verschil zit zich in het verleden 😉 Vroeger was het afhankelijk van je werkgever welke instantie je gebruikte. Maar nu dat afzonderlijk is, zijn de instanties wel gebleven. De instanties zelf zouden voorstander zijn 1 grote groep te worden dus word misschien ooit op een dag nog makkelijker 🤷‍♀️ Wij hadden voor kidslife gekozen omdat ik hier goede ervaring mee had van vroeger en mijn dossier lag daar nog 🤷‍♀️

10 maanden geleden

Ik heb geen goede ervaring met de klantenservice van parentia. Ik had vorig jaar een aanvraag gedaan, uiteindelijk stilgeboorte gehad op bijna 22 weken en dit ook laten weten. Ben nog maanden erna lastig gevallen via mail en telefonisch met de vraag waarom ik bij hun mijn aanvraag had geannuleerd. Heb dit meerdere malen via mail laten weten en aan de telefoon ook gezegd. Ben echt de laatste keer iit mijn krammen geschoten, heel boze mail gestuurd en dan was het eindelijk gedaan.