8 Reacties
8 maanden geleden
Reactie op An42
Kan ook bandenpijn zijn. In het begin is dit heel hevig en kan pijnlijk zij ...
Ik hoop dat het dit is 🤞 morgen heb ik afspraak bij gynaecoloog gemaakt. Om mij te kalmeren wou ik nog via deze weg advies vragen. want het duurde te lang tot morgen. 😔
8 maanden geleden
Ik had dit ook! Is perfect normaal. Zolang je geen helder rood bloed verliest is dit echt geen probleem.
8 maanden geleden
Ik weet sinds maandag dat ik 4 weken zwanger zou zijn ( positief resultaat via twee testen alsook bloedonderzoek bevestigd door huisarts). Ik had gisteren avond ook last van krampen. Deze nacht ben ik opgestaan om naar toilet te gaan en ik had redelijk wat bloed verlies (helder rood maar zonder stolsels, precies een Mini menstruatie). De dokter stelt voor om dinsdag bloed opnieuw af te nemen. Iemand iets gelijkaardig meegemaakt? Ik weet niet goed of ik nog iets van hoop mag hebben of dat dit sowieso een miskraam is….
8 maanden geleden
Reactie op Pink lady
Ik vrees ook voor iets gelijkaardig. Wanneer heb jij zelf een test gedaan ? ...
De dag na de bloeding, ook wel in de ochtend. Die dag was mijn streepje al minder donker dan de dag ervoor en de dag erna was mijn test gewoon echt al negatief. It wasn’t meant to be.
Ik zou uitgerekend zijn voor aankomende maandag, wel weer zo’n momentje dat je daar weer aan denkt.