8 Reacties

3 maanden geleden

Ik had al hielspoor lang geleden. Is wel gebeterd maar nu sinds enkele weken terug last. Ben wel aan de laatste loodjes bezit 😅 bijna 37w

3 maanden geleden

Het verweken gebeurt écht nog niet op week 12 😅

3 maanden geleden

Reactie op demarketeer

Het verweken gebeurt écht nog niet op week 12 😅
Dit komt door de hormonen. Ik heb ook al bekkeninstabiliteit hierdoor. Dus het kan dus degelijk wel.

3 maanden geleden

Zeker dat je hielspoor hebt? Het is namelijk een soort haakje van bot onderaan je voet. Ik heb het aan 1 voet (röntgenfoto heeft dat uitgewezen) omdat ze dokter dit vermoede aan beide voeten. Bleek dat ik helemaal geen last had van het hielspoor maar van bloedarmoede 🤷‍♀️ (er was ook een bloedonderzoek gedaan) Blijkbaar kan je dan ook last krijgen van je voeten. Gezien je zwangerschap is er ongetwijfeld recent een bloedafname gedaan hoe waren je hemoglobine en ijzer? Als die ok zijn zou hielspoor kunnen maar er kunnen ook nog andere oorzaken zijn, een bezoekje aan de huisarts is geen slecht idee.

3 maanden geleden

Reactie op miloli

Zeker dat je hielspoor hebt? Het is namelijk een soort haakje van bot onder ...
Mijn ijzer en dergelijke stond allemaal prima.

3 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Mijn ijzer en dergelijke stond allemaal prima.
Dat is al een opluchting. Dan zou ik toch even langs de huisarts gaan. Die kan dan hielspoor bevestigen of andere oorzaken uitsluiten. Ik heb van mijn hielspoor zelf nog nooit last gehad. Maar dat zegt niets over jou uiteraard.

3 maanden geleden

Reactie op LSteurs

Dit komt door de hormonen. Ik heb ook al bekkeninstabiliteit hierdoor. Dus ...
Hier tzelfde moet nu zelfs naar de kinesist gaan ben zelf ook nog maar 12 weken.. is bij iedere zwangerschap toch anders?

3 maanden geleden

Reactie op Sb1998

Hier tzelfde moet nu zelfs naar de kinesist gaan ben zelf ook nog maar 12 w ...
Ja idd. Nooit zomaar afgaan op wat internet zegt want zoals we zien is het idd bij iedereen anders