5 Reacties

7 maanden geleden

Geen ervaring mee maar wou je wel even veel sterkte toewensen ❤️‍🩹

7 maanden geleden

Reactie op An VDW

Geen ervaring mee maar wou je wel even veel sterkte toewensen ❤️‍🩹
Dankjewel, ik vind het verschrikkelijk alleen het idee al 😭

7 maanden geleden

Het hangt van persoon tot persoon af en hoe het lichamelijk voor je is. Ik heb op 2 maart een miskraam gehad en ik heb een paar dagen geleden terug ontdekt dat ik zwanger ben. Je moet er zelf mentaal en lichamelijk klaar voor zijn voor er terug aan te beginnen, ik wens je veel sterkte 😔💫

7 maanden geleden

Reactie op chels1999

Het hangt van persoon tot persoon af en hoe het lichamelijk voor je is. Ik ...
Dankjewel. Hoelang duurde het voor de miskraam kwam? En bloede je lang? Je had dus dan ook snel weel een ovulatie

6 maanden geleden

Reactie op fjona

Dankjewel. Hoelang duurde het voor de miskraam kwam? En bloede je lang? Je ...
Ik had al een paar dagen licht rood-bruin bloedverlies en op 6+5 weken had ik mijn eerste echo en daar heb ik het babytje gezien en zelfs het hartje goed gehoord en dan eig de dag dat ik 7 weken was kreeg ik rugpijn en begon ik heel hard te bloeien en ben dan naar spoed gegaan en daar zagen ze op de echo niets meer dus dat het vruchtje er waarschijnlijk al uit was en toen kwam ik thuis en ging ik naar toilet en toen lag het vruchtje in mijn onderbroek dat was echt hartverscheurend 💔 maar ben nu terug 7+4 weken zwanger dus eig 1-2 weken later terug zwanger geraakt. En na mijn miskraam heb ik denk ik ongeveer nog een 3 dagen gebloeid. Maar ik wens je zeker veel sterkte en veel succes. Ze zeiden ook tegen mij het is niet omdat je een miskraam hebt gehad dat je terug meer kans zou hebben dat het terug gebeurd