19 Reacties
5 maanden geleden
Als je gynaecoloog zegt van het niet te doen zou ik toch maar dat advies volgen hoor. Internet is verre van altijd juist & kent je persoonlijke situatie niet. Een dokter gaat voor mij nog altijd boven Google. 🫣 Even een minder bruin kleurtje lijkt me minder erg tov de gevolgen die het potentieel voor je kindje heeft.
5 maanden geleden
Reactie op Mommytobee1
Als je gynaecoloog zegt van het niet te doen zou ik toch maar dat advies vo ...
Advies gaat wel terug van in 2017 bij ons eerste kindje 🙊 hij zei dat ik beter onder de zonnebank ga, mij lijkt het omgekeerd maar bon😅
5 maanden geleden
Reactie op jvh94
Ik gebruik het zelf niet, maar als je gynaecoloog zegt dat het niet mag, zo ...
Advies dat ik kreeg was wel van in 2017 en ik zou beter onder de zonnebank gaan dan meldde hij. Terwijl ik dat niet doe. Het gaat over mijn armen en niet over mijn hele lichaam😅
5 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Advies gaat wel terug van in 2017 bij ons eerste kindje 🙊 hij zei dat ik b ...
Oh ja dat is een ander verhaal eh. ;) Ik zou het nu toch eerst nog eens navragen bij je gynaecoloog of op de dienst aan de vroedvrouwen.
5 maanden geleden
Heb zelf gewoon zelfbruiner gebruikt hoor, zowel tijdens de.zwangerschap als nu tijdens bv (enkel opletten dat ze niet drinkt voor ik het afwas 😁). Zelfs nooit over nagedacht eigenlijk..
5 maanden geleden
Reactie op TessahS
Als je het echt wil gebruiken zou ik eens bij holland & Barrett kijken ...
Dank voor je reactie! Ik ben zonet naar Yves Rocher geweest en heb een plantaardige natuurlijke variant mee! Bij producten van hun winkel wat nog maar iets of wat schadelijk kan zijn staat er een zwangere vrouw met streep door, dus deze is 100% safe 🤓! Yuca goedgekeurd 👍
5 maanden geleden
Reactie op SuzSuzanne
Heb zelf gewoon zelfbruiner gebruikt hoor, zowel tijdens de.zwangerschap al ...
Idem hier! 4,5 jaar borstvoeding gegeven en net gestopt nu tijdens deze zwangerschap 😅 zolang ‘niets’ gebruiken kan ik me niet voorstellen. Ik vraag het na bij mijn gyn maar is zolang geleden dat ik het vroeg, volgens mij raadde hij spray tan af, heb nu een crème gaan halen 🤪! Smeren maar
5 maanden geleden
Wat zou de reden erachter zijn? Ik ben gewoon blijven gebruiken en ben nu 30w 😅 smeer wel enkel mijn benen in. Maar in principe is dat toch gewoon bodylotion? 😅
5 maanden geleden
Reactie op PaulienP97
Wat zou de reden erachter zijn? Ik ben gewoon blijven gebruiken en ben nu 3 ...
Maar geen idee mijn gyn wist ook niet wat bijvoorbeeld gelnagels zijn. Dit is dus ook mijn idee, vrouwen smeren hun buik vol met allerlei voor geen striemen te krijgen😜 ik denk dat spray tan door de verneveling minder gunstig is maar melk of mousse lijkt me tof safe 😏
5 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Idem hier! 4,5 jaar borstvoeding gegeven en net gestopt nu tijdens deze zwa ...
Hihi nee inderdaad. En beter dan "écht" bruinen door de zon (niet dat dat mogelijk is momenteel 🙄). Heb voor bv snelwerkende zelfbruiner gekocht. Smeer mij elke zondag in en als onze dochter in de 3 uurtjes dat het intrekt krijgt ze een flesje afgekolfde melk 😁
5 maanden geleden
Ik gebruik het af en toe. Eentje van Sisley.
Dan denk ik persoonlijk dat er ergere hormoonverstoorders zijn dan dat…
🙂
5 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
Ik gebruik het af en toe. Eentje van Sisley.
Dan denk ik persoonlijk dat ...
Alleen al als je voedingsmiddelen bekijkt, helemaal mee akkoord! Welke gebruik je van Sisley?
5 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Alleen al als je voedingsmiddelen bekijkt, helemaal mee akkoord! Welke gebr ...
Idd, ik let meer op wat ik eet idd en dat ik alles goed was. En ik eet gevarieerd en gezond.
Maar de crème die ik 1x per maand ongeveer gebruik is de sisley super soin autobronzant. (https://www.douglas.be/nl/p/5001699046?trac=DO_BE.01.01_Shopping.P_Shopping.Google.14530661701.127606233580.563767.online.PM&gad_source=1&gbraid=0AAAAABUcRGY_gf-MAw9ofOf_u6SYZXFvV&gclid=CjwKCAjwg8qzBhAoEiwAWagLrKfu4uDtcjU8UQBA4EXMktEk4B4sQitcKy11kPIYDfeIj3HlsRrbmBoCfQcQAvD_BwE)
Het is zo een goeie zelfbruiner! Niet goedkoop helaas 😬
5 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
Idd, ik let meer op wat ik eet idd en dat ik alles goed was. En ik eet geva ...
Als ie echt goed is is hij het waard🤭 zij zetten ook in op natuurlijke producten dacht ik? Bedankt!!!!!
5 maanden geleden
Reactie op lacerise12
Als ie echt goed is is hij het waard🤭 zij zetten ook in op natuurlijke pro ...
Ja, je hebt er ook niet super veel van nodig om een mooie egale tint te bekomen ☺️ hij gaat wel eventjes mee!
En eerlijk gezegd echt geen idee van de ingrediënten. Ik heb een beetje gedacht van kijk er is andere ‘troep’ die ik dagelijks vermijd of juist niet kan vermijden (wat in de lucht hangt bv)… dat ene dingetje gun ik mezelf nog 😌😌
5 maanden geleden
Reactie op mamawens2024
Ja, je hebt er ook niet super veel van nodig om een mooie egale tint te bek ...
Geniet ervan, ik deel 100% je mening! Lekker mooi kleurtje voor de zomer, een gelukkige mama is ook wat waard🤭🥰