17 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op besjes94
Heb je alle testen met ochtend urine gedaan want dat maakt heel veel uit. H ...
Gisteren die van telano was met ochtend urine denk dat het rond 8 uur smorgens was, de clearblue was ook met ochtend urine rond 10 uur .dan een half uurtje later nog 1 van telano maar die was ook negatief. Maar heb wel redelijk wat symptomen die ik nooit heb als ik mijn menstruatie krijg . Dus ben even in de war
4 maanden geleden
Reactie op besjes94
Heb je alle testen met ochtend urine gedaan want dat maakt heel veel uit. H ...
Hier is een foto van de test waar ik een streepje op zag ...
Hier is het wel opgedroogd maar ik zag het lijntje binnen de tijd .
4 maanden geleden
Reactie op Triplo
Dat is nog heel pril, niet vreemd dat een digitale test of een test met twe ...
Dankje voor u reactie :)
4 maanden geleden
Reactie op Triplo
Zevende zwangerschap hier, ik heb wel wat ervaring met testen :D
Dat geeft mij toch wel nog wat hoop want dacht dat een clearblue beter was alle gevoeliger...
Want heb dan van alle symptomen die ik nooit heb als ik mijn menstruatie moet krijgen .
4 maanden geleden
Alles hangt af van wanneer je nod is? Ben je mss nog te vroeg met testen?
De beste testen zijn deze van action. €2 voor 2 testen.
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobee1
Alles hangt af van wanneer je nod is? Ben je mss nog te vroeg met testen?
...
Normaal nog 3 a 4 dagen
4 maanden geleden
Het fabeltje dat je met ochtendurine moet testen is volgens het ivf centrum waar ik liep zever. Of je nu s ochtends test of s middags, veel verschil zou dat volgens hen niet maken. Hcg zal altijd in je urine zitten indien je zwanger bent. De testen van action testen al vanaf 5mh. Als die negatief zijn mag je ervan uitgaan dat je niet zwanger bent.
4 maanden geleden
Reactie op Maartbabylouise
Normaal nog 3 a 4 dagen
Kan best zijn dat je gewoon nog wat vroeg bent hoor :)
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobee1
Kan best zijn dat je gewoon nog wat vroeg bent hoor :)
Ik hoop het echt want zou niet weten vanwaar de symptomen dan komen
4 maanden geleden
Reactie op Maartbabylouise
Ik hoop het echt want zou niet weten vanwaar de symptomen dan komen
Echt “symptomen” is nog wat vroeg hoor. De meeste zwangere vrouwen ervaren pas kwaaltjes vanaf 6weken. Toen ik zwanger was had ik net helemaal geen voortekenen. Enkel wanneer m’n maand stonden moesten doorbreken & de ivf dus niet gelukt was, had ik kwaaltjes. Ik zou me dus niet te veel vastpinnen op die kwaaltjes en gewoon even rustig afwachten. Kan alle kanten uitgaan nog steeds :)
4 maanden geleden
Reactie op Mommytobee1
Echt “symptomen” is nog wat vroeg hoor. De meeste zwangere vrouwen ervaren ...
Had bij mijn vorige ook zo vroeg dat ik iets voelde hoor . En nu al een paar dagen mega moe en mijn borsten die pijn doen en dat heb ik nooit
4 maanden geleden
Je kan echt al wel symptomen hebben, ik wist bij mijn eerste 2 zwangerschappen dat ik zwanger was nog voor ik de test moest doen. Nu bij de derde dacht ik het ook te voelen, maar zag ik niet meteen iets op de test tevoorschijn komen. Kruidvat heeft ook testen die je 5 dagen voor je menstruatie kan testen een extra vroege test. Die deed ik dan alsnog, omdat ik wel echt symptomen voelde, die testte dus positief, maar echt met maar een heel licht streepje
4 maanden geleden
Idd zou nog efkes wachten met testen ik heb da ook gehad mijn maandstonden bleven uit maar toxh nog geen positieve test maar was uiteindelijk toch zwanger na paar dagen op nieuw te testen
4 maanden geleden
Ik ben 3 weken lang niet zwanger geweest met de Clearblue testen. Die van Action heb ik ook 4 dagen voor mijn menstruatie kunnen gebruiken en die gaven telkens heel goed aan dat ik zwanger was vorig jaar. Het zijn de roze doosjes van Action die bij mij altijd snel aangeven dat ik zwanger ben.