14 Reacties
10 maanden geleden
Ons zoontje heeft ook reflux, wij gebruiken dit kussen.
Onderaan leggen we dan een dikke opgerolde handdoek zodat hij niet kan zakken armpjes liggen normaal boven de blokjes maar in hun slaap kan dat wel eens veranderen vandaar de opgerolde handdoek.

10 maanden geleden
Reactie op Nele2410
Ik heb vandaag voor het eerst mijn zwangerschapskussen onder hem gelegd omd ...

Oh slim, bedankt!
We willen geen ander reflux kussen in de plaats, aangezien hij in de crèche zonder iets moet slapen.. En we het inbakeren-babynestjes ed dus moeten afbouwen nu. Maar dit is inderdaad een handige oplossing! 😃 Eens uitproberen
10 maanden geleden
Bij ons zakt hij ook naar beneden maar heeft er echt geen last van. Hij slaapt ook nooit met gesterkte beentje maar beentje in een M-houding. Beetje geplooid is ook zoals ze in de buik zaten. Dus hier eigenlijk echt geen probleem. Alleen bij z’n ledikantje heb ik een handdoek opgerold aan z’n voetjes liggen omdat die anders door de spijlen kunnen geraken. In de co-sleeper is dit niet nodig.
10 maanden geleden
Reactie op Laura0212
Bij ons zakt hij ook naar beneden maar heeft er echt geen last van. Hij sla ...
Ja in M-houding lag hij in het babybestje ook. (Zakte toen ook al een deel naar beneden). Maar in de cosleeper zonder babybestje komt hij anders helemaal horitzontaal te liggen in een heel vreemde houding onderaan.. en zakt niet gewoon recht naar beneden..😅
10 maanden geleden
Bij ons zakt hij ook rap naar beneden. Nu ligt er een grote tetra in en dit zorgt ervoor dat hij iets minder gemakkelijk naar beneden glijdt & onze nest is er nu ook uit voorlopig ligt er zo een vlecht in en dat houdt hem ook wel wat tegen. In zijn “groter” bed is er een matras van Aerosleep maar denk dat hij hier mss ook wel naar beneden kan zakken 😅