14 Reacties

10 maanden geleden

Ik heb vandaag voor het eerst mijn zwangerschapskussen onder hem gelegd omdat hij ook naar beneden zakt (geen reflux).

10 maanden geleden

Ons zoontje heeft ook reflux, wij gebruiken dit kussen. Onderaan leggen we dan een dikke opgerolde handdoek zodat hij niet kan zakken armpjes liggen normaal boven de blokjes maar in hun slaap kan dat wel eens veranderen vandaar de opgerolde handdoek.

10 maanden geleden

Deze

10 maanden geleden

Reactie op Nele2410

Ik heb vandaag voor het eerst mijn zwangerschapskussen onder hem gelegd omd ...
Oh slim, bedankt! We willen geen ander reflux kussen in de plaats, aangezien hij in de crèche zonder iets moet slapen.. En we het inbakeren-babynestjes ed dus moeten afbouwen nu. Maar dit is inderdaad een handige oplossing! 😃 Eens uitproberen

10 maanden geleden

Reactie op julie1998

Oh slim, bedankt! We willen geen ander reflux kussen in de plaats, aangezi ...
Ja hopelijk werkt het, tis hier ook maar een test 🤭

10 maanden geleden

Tegen ons werd gezegd dat het zwangerschapskussen niet veilig is omdat die micropearls kunnen zorgen voor oververhitting bij je kindje 🙃 maar goed als het werkt 👍

10 maanden geleden

Reactie op roezptoez

Tegen ons werd gezegd dat het zwangerschapskussen niet veilig is omdat die ...
De mijne is niet gevuld met micropearls en ervoor had ik van dat kussen zijn nestje gemaakt was een tip van de vroedvrouw

10 maanden geleden

Bij ons zakt hij ook naar beneden maar heeft er echt geen last van. Hij slaapt ook nooit met gesterkte beentje maar beentje in een M-houding. Beetje geplooid is ook zoals ze in de buik zaten. Dus hier eigenlijk echt geen probleem. Alleen bij z’n ledikantje heb ik een handdoek opgerold aan z’n voetjes liggen omdat die anders door de spijlen kunnen geraken. In de co-sleeper is dit niet nodig.

10 maanden geleden

Reactie op Laura0212

Bij ons zakt hij ook naar beneden maar heeft er echt geen last van. Hij sla ...
Ja in M-houding lag hij in het babybestje ook. (Zakte toen ook al een deel naar beneden). Maar in de cosleeper zonder babybestje komt hij anders helemaal horitzontaal te liggen in een heel vreemde houding onderaan.. en zakt niet gewoon recht naar beneden..😅

10 maanden geleden

Zo is hij nu in slaap gevallen, maar elke 5 min schuift hij meer & meer naar beneden & ook meer horizontaal met zijn hoofd 🫣 Ik vond precies het babybestje dan toch nog een veiligere keuze.

10 maanden geleden

Reactie op julie1998

Zo is hij nu in slaap gevallen, maar elke 5 min schuift hij meer & meer ...
Emiel lag er deze morgen zo bij (foto).. Leek me niet comfy. Nu ligt hij nog steeds hetzelfde zoals ik hem erin heb gelegd met het kussen ..

10 maanden geleden

Bij ons zakt hij ook rap naar beneden. Nu ligt er een grote tetra in en dit zorgt ervoor dat hij iets minder gemakkelijk naar beneden glijdt & onze nest is er nu ook uit voorlopig ligt er zo een vlecht in en dat houdt hem ook wel wat tegen. In zijn “groter” bed is er een matras van Aerosleep maar denk dat hij hier mss ook wel naar beneden kan zakken 😅

10 maanden geleden

Wij hebben een wikkel van snoooz, op deze manier schuift ze niet naar beneden

10 maanden geleden

We gebruiken de banden om rond haar te wikkelen en laat de onderste band zo 😊