2 Reacties
3 weken geleden
Allereerst veel sterkte.
Ik heb al 2 miskramen gehad. En ik begrijp volledig wat je bedoelt. De eerste keer had ik ook niets van symptomen, geen krampen of bloeding en toen zagen we bij de eerste echo dat het hartje niet klopte. De 2de keer op maandag een goede echo met kloppend hartje en diezelfde week op donderdagavond bruinverlies waarvan ze zeiden dat het geen kwaad kon. Maar helaas, vrijdag naar spoed en geen kloppend hartje meer.
Nu voor de derde keer zwanger, na mijn echo op 7w zeiden ze dat het goed was want er was een kloppend hartje. Heb hun toen ook geantwoord dat dit me niet veel geruststelling bracht gezien mijn verleden.
Mijn laatste echo nu was op 10w en nu ben ik ongeduldig aan het wachten op maandag want dan heb ik eindelijk terug een echo en nipt (dan ben ik 13w en 6d). Heel eerlijk? Deze 3 weken heb ik niet veel anders gedaan dan me zorgen gemaakt en gepiekerd. Op zich heb ik ook niet veel symptomen en voel ik me absoluut niet zwanger. Dus ik ga naar die echo op maandag met toch ergens de zorg in mijn hoofd dat ik slecht nieuws zal krijgen. Maar ik doe mijn uiterste best om positief te denken en er van uit te gaan dat het me deze keer wel gegund is.
3 weken geleden
Ik heb je even ons verhaal gedeeld op je andere topic maar hier kan ik ook nog even reageren. Wij hebben ook al 1 gezonde dochter en hadden dus ook een gemist miskraam hier na, echt niets die er op wees dat hun hartjes gestopt waren. Bij onze zwangerschap van ons zoontje 3maanden nadien heb ik vooral proberen positieve dingen zien, ik mocht ook eerder op controle dus 6weken, 9, 11 weken en dat hielp want we verloren de tweeling aan 8.5 weken. Mij hielp het dan om te plaatsen dat er iets niet juist was en de natuur het groeien stopte en dat er niets mis was met mij. Ik wou ook heel graag terug zwanger zijn dus toen ik opnieuw zwanger werd voelde ik me zoo blij en dankbaar en heb ik me voorgenomen om te genieten van ieder moment van iedere week want dat verdiende dat nieuwe kleine vruchtje 😘(en dat kleine vruchtje is nu een kereltje van 62 cm🙈)