678 Reacties
MOD
2 maanden geleden
Reactie op Mama579
Dat is echt balen, ik zou zo onzeker zijn.
We waren de vorige keer van de 1e x zwanger (letterlijk na 1x seks zonder condoom 😅) dus toen hebben we echt heel veel geluk gehad 😄
Heb in september voor het eerst weer gemenstrueerd sinds de zwangerschap, dus nu is het hopen dat we ook deze keer geluk hebben en niet al te lang moeten proberen 🤞🏻
2 maanden geleden
Reactie op Margogo94
We waren de vorige keer van de 1e x zwanger (letterlijk na 1x seks zonder c ...
Zo zie je maar, soms heb je echt geluk en soms duurt het toch langer. Je man had in 1x een doelpunt gescoord🤣. Bij de eerste duurde het voor mij 18 maanden, de tweede na 2 maanden en mn derde 7 maanden. Hoe oud is he kleine nu? Ik hoop dat het snel weer raak is.
MOD
2 maanden geleden
Reactie op Mama579
Zo zie je maar, soms heb je echt geluk en soms duurt het toch langer. Je ma ...
Hahaha ja, ik had zelf niet verwacht dat het zo snel ging gaan de 1e x, vanwege mijn superlange cyclus 😅
Onze dochter is van 20 juni 2024, dus ze is nu bijna 16 maanden.
Hopelijk bij jullie ook snel weer een positieve test 🍀
2 maanden geleden
Reactie op Mel29998
Ik weet niet wanneer mijn NOD is 😫 na het stoppen met de pil (voor mijn ee ...
Ow zo lang🙂↕️. Ik hoop dat het nu een normale cyclus zal zijn. Ik had vorige cyclus wet cupping gedaan(normaal bloeding van 2 dagen als ik ongesteld ben) ik heb nu een bloeding van 5 dagen. Dus een normale menstruatie. Ik ga deze maand weer wet cupping doen en Fertiliteitsreflexologie. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.
2 maanden geleden
Reactie op Margogo94
Hahaha ja, ik had zelf niet verwacht dat het zo snel ging gaan de 1e x, van ...
Je dochter is mijn bestie hahaha. Ik ben ook van 20 juni, wel van 1993. Als ik afgelopen cyclus zwanger was, dan zou mn uitgerekende datum 17 juni zijn. Dat leek mij zo leuk. Dank je wel❤️