1370 Reacties
vorige maand
ik heb een miskraam moeten opwekken in oktober. en op 5 december heb ik een hysteroscopie gehad waar ze nog wat placentarest hebben verwijdert… op 1 december zat er een follikkel klaar… ik weet dus niet dat deze is gesprongen en dat ik volgende week alsnog mijn regels moet krijgen. of dat mijn cyclus volledig opnieuw begon of gewoon wat ontregelt is…
De assistent van de gynae zei om 1 menstruatie af te wachten. (ik gok dan dat dit is om alles goed te laten genezen? of om een nieuwe zw beter te kunnen tellen) ik dacht zelf om nu ng een weekje af t wachten tot wnr het bloedverlies volledig gestopt is (soms is er nog wat oud bloed…) en dan te zien of mijn regels al dan niet nog starten…. en anders denk ik err mss toch aan om tegen eind december al terug onveilig te vrijen…
vorige maand
Reactie op stephake23
ik heb een miskraam moeten opwekken in oktober. en op 5 december heb ik een ...
Meestal vragen ze een cyclus af te wachten omdat dat inderdaad makkelijker is om de uitgerekende datum te berekenen. Dat zei mijn gynaecoloog toch, omdat ze zei moest je lichaam er nog niet klaar voor zijn, zal het toch niet gebeuren ook al vrij je onveilig, dus wij moesten niet persé wachten na mijn miskraam, maar ze raadde dit wel aan ivm de termijn mocht het toch direct gelukt zijn ☺️
vorige maand
Reactie op agnes2000
Hier ook, ik gok op 21/01
Succes!! Voor een tweede kindje?
vorige maand
Reactie op stephake23
ik heb een miskraam moeten opwekken in oktober. en op 5 december heb ik een ...
Sterkte, hopelijk mag het snel lukken voor jou. Blijf erin geloven ❤️
vorige maand
Reactie op Littlestar17
Succes!! Voor een tweede kindje?
Ja ☺️ ik zou graag een niet te groot leeftijdsverschil willen, maar als het volgende maand niet lukt wilt mijn man liever een jaartje wachten ivm een grote reis die gepland staat (die we liefst niet met een pasgeborene willen doen) dus ik vind het wel wat dubbel 😬
vorige maand
Reactie op agnes2000
Ja ☺️ ik zou graag een niet te groot leeftijdsverschil willen, maar als het ...
Ja ik ook een niet te grote leeftijdsverschil hopelijk, dochtertje is 8 maanden en die van jou? Ooh hopelijk lukt het, extra spannend dan voor jou!! Grote reis klinkt ook super leuk wel haha, dus inderdaad dubbel… mag ik vragen naar waar?
vorige maand
Reactie op agnes2000
Mijn zoontje is ondertussen bijna 1 jaar ☺️ en naar Japan, we hadden dit al ...
Ooh hoe leuk!!!
vorige maand
Hier 6/1 🤞
Wij hadden een miskraam in september, hopelijk brengt 2026 ons een kindje🥰
vorige maand
Na miskraam op 9w (lege vruchtzak) (15/11) en curettage (5/12) ben ik nog aan het wachten op mijn eerste eiersprong. Ik vermoed dat deze rond 20/12-24/12 komt.
Zou ik dan al weer proberen zwanger worden (eerste eiersprong na miskraam. Of wacht ik best dan op de volgende cyclus die dan ergens midden / eind januari komt? Ik ben 27 jaar en wil zo graag mijn eerste kindje.. maar dokters zeiden een cyclus te wachten, maar lees ook dat wachten niet moet?
vorige maand
Reactie op AttenteKrokus558215
Hier 6/1 🤞
Wij hadden een miskraam in september, hopelijk brengt 2026 ons ...
Ik duim mee 🤞🏼
vorige maand
Reactie op DuurzameBries
Na miskraam op 9w (lege vruchtzak) (15/11) en curettage (5/12) ben ik nog a ...
Veel sterkte! Hebben ze gezegd waarom je een cyclus moet wachten?
vorige maand
Reactie op Littlestar17
Veel sterkte! Hebben ze gezegd waarom je een cyclus moet wachten?
Niet echt gewoon dat ik 1 moest wachten 🙃
vorige maand
Reactie op DuurzameBries
Niet echt gewoon dat ik 1 moest wachten 🙃
zeiden ze bij mij ook na mn hysteroscopie. maar na mijn gewone miskraam zei gynaecoloog da we niet perse moeste wachten. ze zei als de omstandigheden niet optimaal zijn je dan gewoon niet zwanger raakt, maar dat het ook geen kwaad kan als je gewoon seks hebt…. dus dat hebben we gisteren weer gehad. twee weken na de ingreep…. geen iddee of ik nu eerst nog een menstruatie krijg of toch nog een eisprong. er zat een follikel klaar een paar dagen voor de ingreep…. dus is die gesprongen, en krijg ik binnekort gwn mijn regels… of is het uitgesteld en spring die binnekort of rijpt er een nieuwe…. ik ben met ovulatietesten begonnen om wat int oog tr houden… mr verlopig enkel lichte streepjes zonder al te veel op of afloop…