13 Reacties

4 maanden geleden

Wij weten nog niet of het een jongen of meisje is , maar we hebben voor een jongen de naam Eden gekozen en voor een meisje Olivia

4 maanden geleden

Otis! Ons eerste zoontje. Als het een meisje was geweest, gingen we voor Lucie.

4 maanden geleden

Mijn dochter heet Novalie

4 maanden geleden

Momentele zwanger van ons eerste kindje. Heb nog geen naam maar wel een lijst, het zou 75% een meisje zijn nog 2 weken en dan nipt test resultaten en in okt. 3de echo dus spannend dit is mijn lijst Meisje June Macy Stacy Alizee Roxy Aliya Joy Elebama Ellie-Louise Amara léonore Chémene Hailey Alana Ellie Daisy Amaya Sydney Jongen Finn Dexter Mayson CJ (favo) Harvey Jay Navy Kai Tommy Kayden Devon Bellamy Cody Quin

4 maanden geleden

Mijn zoontje heet Louwis 😊

4 maanden geleden

Ik heb 2 dochters en 2 zonen Xena Xania Jacke Storm Baby nr 5 weten we nog niet😅

4 maanden geleden

Mijn dochter heet Freya

4 maanden geleden

Wij hebben een zoontje Jules en deze maand mama geworden van een dochtertje Louise. Ze hebben een Franse achternaam daarom zijn we ook in die richting gaan zoeken…

3 maanden geleden

Wij hebben al een zoontje Rio. De volgende weten we nog ni☺️

2 maanden geleden

Wij gaan onze zoon Leonhard noemen, de papa is Duitser!

2 maanden geleden

Ons zoontje heet Aster 🩵 Meisjesnamen hebben we niet echt besproken, we hebben gewacht tot we wisten wat het werd. Maar moest er ooit een zusje komen, zou ik ze graag Ada noemen 🩷

vorige maand

Reactie op Lindsey1993

Wij hebben al een zoontje Rio. De volgende weten we nog ni☺️
Ik vind Rio super super leuk!! Onze heet River, waardoor we bij een 2e niet meer voor Rio kunnen gaan omdat je dan 2 keer een naam hebt die naar een rivier verwijst🥲

vorige maand

Reactie op Mama270824

Ik vind Rio super super leuk!! Onze heet River, waardoor we bij een 2e niet ...
Ooh River is ook heel tof! Wij zijn er intussen eindelijk uit, de 2e wordt Lex.