48 Reacties
vorige week
Hier op 5 weken HCG waarde 8386 en op 6w+5 waarde van 79000. Bij iedereen is dit echt anders, zolang het mooi stijgt is meestal een goed teken 🍀
vorige week
Reactie op Sarah 🥰
Klopt inderdaad, elke vrouw is anders ♥️
Elke vrouw is indd anders zolang de hcg mooi stijgt😊
vorige week
Ik heb nu wel enorm last van misselijkheid ik neem nu navalit wie heeft er ook enorm last van misselijkheid en wat doen jullie eraan ?
vorige week
Reactie op Sarah 🥰
Je hoeft men neus er niet af te bijten hoor en ze is geen 6 weken maar 4
Ik ben vandaag exact 4 weken en mij HCG waarde waren deze maandag 175 dus dat is dan te laag zeker volgens jou? Want m'n huisdokter zij dat dat een prima mooie HCG waarde is voor al 3 - 4 weken zwanger te zijn, het is wel extreem hoog hoor dus volgens mij niets echt normaal
vorige week
Reactie op Sarah 🥰
En is dat niet te wat aan de te hoge kant? Of de cijfers staan niet goed ge ...
Maar ze is 6 weken geen 4 weken hè 🤗
vorige week
Reactie op Sarah 🥰
Ik ben vandaag exact 4 weken en mij HCG waarde waren deze maandag 175 dus d ...
Als ik 4 weken zwanger was was mijn hcg 85 maar ik zeg het de ene vrouw maakt sneller hcg aan dan de andere elke vrouw is anders❤️
vorige week
Reactie op Shibalover
Ik heb nu wel enorm last van misselijkheid ik neem nu navalit wie heeft er ...
Ik heb wel last van misselijkheid maar het is nog niet extreem,aar daar is elke vrouw ook anders is dus kan ook gewoon normaal zijn. Als ik me niet goed voel drink ik meer water, ik durf tegenwoordig geen frisdrank te drinken want ik merk vanaf vandaag ook wel dat ik meer kosselijk begin te worden. Als ik me misselijk voel probeer ik ooj iets licht te eten
vorige week
Reactie op Shibalover
Als ik 4 weken zwanger was was mijn hcg 85 maar ik zeg het de ene vrouw maa ...
Ik zit nu op 3-4 weken mijn hgc is maar 35 zien of het nog goed komt 🤷🏼♀️🥹
vorige week
Reactie op Shibalover
Als ik 4 weken zwanger was was mijn hcg 85 maar ik zeg het de ene vrouw maa ...
Dat is ook weer waar maar het moet wel sowieso hoe dan ook altijd in de gaten worden gehouden en zlmolang je geen last hebt van extreme buikkrampen die blijven aanhouden en je hebt geen bloedverlies zou ike ook geen zorgen maken, dat hebben ze mij ook gezegd hihi
vorige week
Reactie op FEMKE LAURIJSSEN
Ik zit nu op 3-4 weken mijn hgc is maar 35 zien of het nog goed komt 🤷🏼 ...
Komt goed kgeloof erin! dikke knuffel!❤️
vorige week
Reactie op Shibalover
Komt goed kgeloof erin! dikke knuffel!❤️
Was wel pas op 13dpo bloed genomen vorige zwangerschappen altijd pas 4 dagen later waar die natuurlijk hoger stond …