34 Reacties

2 weken geleden

Op 12 dpo was mijn hcg 60. Vanochtend (15dpo) eindelijk een donkere lijn. Morgen opnieuw hcg laten bepalen☺️ spannend na 2 miskramen…

2 weken geleden

6 dagen geleden en 1 dpo♥️
Hier ben ik 6 weken en 3 dagen zwanger, dus 31 dagen na dpo. Zal in de reactie een zetten met 14 dpo

Reactie op WeldenkendeSering602333

Hier ben ik 6 weken en 3 dagen zwanger, dus 31 dagen na dpo. Zal in de reac ...
Hier dus 14 dpo(4 weken zwanger)

2 weken geleden

Cyclusdag 26 en positieve test in handen

2 weken geleden

🙈

2 weken geleden

Onderste test is van 13/1, hcg was toen 725. Geen flauw idee van hoeveel dpo, ik gok de eerste test rond 13/14 dpo.

2 weken geleden

Geen idee hoeveel dpo. Het was ongepland maar zeker welkom!

2 weken geleden

Vandaag te weten gekomen 😍

2 weken geleden

Eergisteren een onverwachte tweede streepje, wel zeer gewenst 🥰 Geen flauw idee hoeveel dpo, onregelmatige cyclus en hield mij er niet mee bezig

2 weken geleden

Vandaag bevestiging van gisteren 3 positieve testen van den action, ik kan het bijna niet geloven! Ben 41, had een miskraam 2 jaar terug en sindsdien lukte het niet meer! Normaal zouden we na een heel traject kunnen starten aan onze IVF in februari… en dan plots?????

2 weken geleden

Reactie op MaBelle2326

Op 12 dpo was mijn hcg 60. Vanochtend (15dpo) eindelijk een donkere lijn. ...
Oh ik voel je… de vorige was bij mij ook een miskraam ik zit echt met een klein hartje!

2 weken geleden

Reactie op Cindy Dandois

Oh ik voel je… de vorige was bij mij ook een miskraam ik zit echt met een k ...
Ja…een miskraam zorgt voor zoveel angst! De bloedtesten bij de dokter geven mij iets meer gemoedsrust, maar het blijft bang afwachten helaas! Gisteren had ik op 4w hcg 520, dus het lijkt momenteel de goede kant op te gaan hier. Ik duim mee voor jullie

2 weken geleden

Meld me voorzichtig ook aan (miskraam in augustus ) test is van vandaag 3 dagen overtijd ☺️

2 weken geleden

11 en 13 dpo

2 weken geleden

Van vandaag, normaal gezien zou ik morgen moeten menstrueren maar ik denk niet dat dat zal gebeuren

vorige week

Reactie op Sarah 🥰

Van vandaag, normaal gezien zou ik morgen moeten menstrueren maar ik denk n ...
Update vandaag! Vandaag ga ik ook bloed latwn trekken

vorige week

🥰
In totaal 8 testen gedaan😅kon het niet geloven ma bevestiging al via bloed en hebben bij gynaecoloog al ze embryo gezien🥰zou overmorgen 7 weken zijn maar via 2de echo ga ik pas zeker zijn hoeveel weken 🥰🥰🥰

vorige week

Vandaag 4 weken 4/5 dagen 😍