13 Reacties

vorige week

Zo herkenbaar Hier ook 2 miskramen achter de rug, en nu opnieuw zwanger (5w) Hoewel de hcg vorige week goed opliep voel ik me ook helemaal nog niet zwanger… De angst is slopend dus begrijp je gevoel helemaal. Ik duim mee voor je!

Reactie op MaBelle2326

Zo herkenbaar Hier ook 2 miskramen achter de rug, en nu opnieuw zwanger (5 ...
Ik duim ook voor jou 🤞
Dit is mijn eerste zwangerschap, ik ben ook bijna niet misselijk, mijn borsten doen ook geen pijn meer...enkel af en toe nog een krampje in mijn onderbuik. Morgen 8 weken en maandag pas eerste echo...duurt afgrijselijk lang

Reactie op ZuivereVlucht627702

Dit is mijn eerste zwangerschap, ik ben ook bijna niet misselijk, mijn bors ...
Spannend!

vorige week

Ik begrijp je helemaal! Ik ben ook al voor de 3e keer zwanger in 1 jaar. Ik let vooral op de misselijkheid, omdat ik bij mijn "gezonde" zwangerschappen HG had en bij mijn miskramen niet (of minder erg). Nu 6+2 en een beetje misselijk, maar ik kan nog normaal functioneren. Ik ben doodsbang dat het weer fout zit en kan het ook moeilijk loslaten. Vreselijk die onzekerheid!

Reactie op S85

Ik begrijp je helemaal! Ik ben ook al voor de 3e keer zwanger in 1 jaar. I ...
Ik duim! Wanneer je eerste echo?

vorige week

Reactie op ToegewijdeDroom422559

Ik duim! Wanneer je eerste echo?
Gelukkig maandag al 🙂 En bij jou?

Reactie op S85

Gelukkig maandag al 🙂 En bij jou?
Ook maandag 😁

vorige week

Ook maandag 😁
Oh, spannend! Hou je ons op de hoogte? 🙂

vorige week

Geen ervaring met miskramen maar bij mijn vorige zwangerschap heb ik amper symptomen gehad. In het begin voelde ik ook echt helemaal niks, geen misselijkheid, geen krampen, geen gevoelige borsten... Ik was toen ook heel onzeker over 'het niets voelen'. Maar... Ze is nu 1,5 en een echte peuter 😉 Hopelijk komt het bij jou ook in orde en kan je genieten van een zorgeloze zwangerschap!

3 dagen geleden

Reactie op S85

Oh, spannend! Hou je ons op de hoogte? 🙂
Hartje klopt 🥰 en bij jou?

2 dagen geleden

Ook herkenbaar 2 miskramen achter de rug vorige week Woensdag een Hgc van maar 35 vandaag weer bloed laten trekken hopelijk goed verdubbelt maar borsten doen zo pijn, ben af en toe wel ook al misselijk, vermoeidheid slaat enorm toe dus ik heb er wel Goede hoop in heb dit niet zo Fel gehad met mijn vorige miskramen …

2 dagen geleden

Hartje klopt 🥰 en bij jou?
Bij ons gelukkig ook! Ik ben sinds dit weekend ook heel ziek (HG), dus ik hoop dat dat betekent dat het echt goed zit 🙂