11 Reacties

2 dagen geleden

Ik ben 8w6d. Misselijk, last van de darmen en slecht slapen. Voor de rest mag ik niet klagen

2 dagen geleden

Vandaag 8 weken, ook heel erg misselijk en moe.

2 dagen geleden

Heel moe en slecht slapen hier! Ik sta ook in de zorg dus de shiften hakken extra hard in 🥲 wat last van gevoelige borsten, weinig eetlust en bandenpijn. Wel heeeel gelukkig dat we een kindje krijgen!!

2 dagen geleden

Hoi, ik ben 4w4d en ik ben vooral heel moe, ik heb veel honger, veel naar het toilet en veel dorst ☺️

2 dagen geleden

Reactie op Avani 45

Hoi, ik ben 4w4d en ik ben vooral heel moe, ik heb veel honger, veel naar h ...
Ooh en de gevoelige borsten horen er ook bij natuurlijk, ben altijd blij als ik mijn bh kan uitdoen ☺️

gisteren

Hier vandaag 5w en 3d, tot nu toe eigenlijk nog amper symptomen 🥰 buiten hoofdpijn en wat rugpijn en af en toe wat lichte darm krampjes maar dan ook echt heel weinig ❤️❤️🙏

gisteren

Donderdag 7 weken last van gevoelige borsten, weinig eetlust ( misselijk)

gisteren

Hier 8w2d, enorm misselijk gelukkig niet met overgeven maar echt wel kokhalzen, anderzijds een hongerig gevoel. Super raar 😅 Gevoelig borsten en vermoeidheid zijn ook aanwezig. Vind het met momenten heel lastig en confronterend dat dit zoveel inpakt kan hebben op je lichaam maar zo dankbaar voor deze zwangerschap 🍀 ✨

gisteren

7weken en 4dagen en geen enkel symptoom. Gisteren echo gehad en gelukkig is alles ok.

18 uur geleden

Reactie op Florineff

7weken en 4dagen en geen enkel symptoom. Gisteren echo gehad en gelukkig is ...
Zo blij om te lezen dat er nog mensen zijn met weinig tot geen symptomen!! Hier 8+1 , en heb buiten beetje moe zijn, nergens last van! Gynaecoloog zei dat het vaker voorkomt maar het geeft toch lichte paniek want je leest alleen de andere kant 😅