12 Reacties

5 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap maar 1 keer. Toen kreeg ik 2 miskramen waardoor ik nu de 3de keer heel angstig ben. Deze keer deed ik al 3 bloednames. Het is nog 1,5 week wachten tot de eerste echo en twijfel om er misschien nog 1tje te laten doen.

5 dagen geleden

1x en was 2189 ze wouden geen 2de keer

5 dagen geleden

Reactie op MaBelle2326

Bij mijn eerste zwangerschap maar 1 keer. Toen kreeg ik 2 miskramen waardo ...
Het is mijn eerste keer maar ik word gek van onzekerheid

5 dagen geleden

Reactie op Pregnantmom

1x en was 2189 ze wouden geen 2de keer
Bij mij de eerste keer 26 en dan na 2 dagen 100 dus alles evolueert heel goed maar ben zo angstig
Geen enkele keer

5 dagen geleden

Ik ben zo onzeker ik ga pas volgende week de 29sten bloed laten afnemen en 3 februari mijn eerste echo maar ben zo bang dat ik voor een derde keer een miskraam ga hebben. Zijn er mensen die in de gelijkaardige situatie tips heeft om me toch een beetje gerust te stellen

5 dagen geleden

Reactie op ChelsV

Het is mijn eerste keer maar ik word gek van onzekerheid
Het duurt lang tot die eerste echo he! Als het je meer rust brengt kan het geen kwaad lijkt me. Ik probeer er hier altijd meer tijd tussen te laten als het goed evolueert. Tussen de 1e en 2e zaten 4 dagen, tussen de 2e en 3e een week Tussendoor bleef ik ook zwangerschapstesten doen. Zolang de lijntjes niet opnieuw lichter werden en bleven oplopen gaf het mij ook een geruster gevoel. Indien je veel symptomen hebt kan je hier ook wel een beetje op afgaan, maar deze heb ik bijvoorbeeld deze keer niet.

5 dagen geleden

Reactie op MaBelle2326

Het duurt lang tot die eerste echo he! Als het je meer rust brengt kan het ...
Heb inderdaad wel symptomen maar soms denk ik dat ik mij deze begin in te beelden 馃檴 kga denk ik volgende week dan toch nog een test doen! Dankjewel 鈽猴笍

5 dagen geleden

Reactie op MAMA-ANGEL

Ik ben zo onzeker ik ga pas volgende week de 29sten bloed laten afnemen en ...
Ik hoop met je mee dat je onzekerheid snel weg kan trekken!!

gisteren

Hier 2 keer bloed laten trekken, 1Te keer was op de dag dat ik ongesteld ha moeten worden en waarde waren 195 en was toen al 3 a 4 weken en dan 3 dagen later waren de waardes 987 maar volgens de huisdokter mooie stijging dus nu wachten tot 1ste echo

gisteren

Reactie op Sarah 馃グ

Hier 2 keer bloed laten trekken, 1Te keer was op de dag dat ik ongesteld ha ...
Ik ben nu 5w en 3d

gisteren

Ik heb mijn bloed laten nemen voor mijn hcg 1x keer per week tot ik naar de gynecoloog mocht hcg staat nu 74929 ik ben morgen 7 weken donderdag 1 ste echo馃グ