61 Reacties

Hoi iedereen! Ik ben momenteel 5weken zwanger en ben daarmee half september uitgeteld. Ondanks dat het een derde is blijft het toch erg spannend!
Hallo! Ik ben 4 september uitgerekend, ik ben getrouwd met de vader van dit kindje en van onze eerste dochter(3e zwangerschap)

2 weken geleden

Hallo! Momenteel 6,3weken zwanger van ons eerste na een miskraam in oktober 2024. Dit maakt het wel extra spannend voor ons! De baby is uitgerekend voor 7 september, mijn vriend is jarig op 17 september en op 25 september gaan we 8 jaar samen zijn. Het is dus een prachtige maand voor ons! 🥰
Hallo, Ik ben uitgerekend voor 12 september van ons eerste kindje. We zijn beide 33jaar en hebben lang gewacht mits ik veel last van endometriose had. Toch de knoop doorgehakt en ervoor gegaan - Na 7maand proberen is het ons gelukt. 😊💕

2 weken geleden

Inez, mama van Kato en getrouwd met Jarne. Nog maar superpril zwanger van een 2e kindje. Heb het op het werk direct moeten zeggen aangezien ik met x-stralen werk. Gelukkig nog maar beperkt. Maandag doen we een grotere aankondiging op het werk (want vanaf dan zal het opvallen doordat ik van werkplek moet veranderen). Spannende tijden voor iedereen 😊

2 weken geleden

Hey iedereen, Mijn vriend en ik zijn beiden 34 jaar. Nu pril zwanger na een miskraam in september 2025. We verwachten ons kindje rond 15 september. Voor iedereen alvast een fijne zwangerschap én natuurlijk een gezond kindje gewenst!

2 weken geleden

Hey! Mijn vriend en ik zijn in blijde verwachting van ons tweede kindje. We hebben een zoontje van 19 maanden. In oktober hadden we een vroeg verlies en nu dus terug een positieve test. Hopelijk loopt deze keer alles goed. 🥰

2 weken geleden

Hellooo mommy’s to be 😁 Ik ben momenteel 5 weken ver van ons 2e kindje 🥰 We hebben al een dochtertje dat over 2 weken 5 jaar wordt.. Oo en al erg last van 1 kwaal : maagzuur 😵‍💫😵‍💫

2 weken geleden

Hier momenteel 4w zwanger van ons 2de kindje. We hebben al een zoontje van 2,5j en zijn nu uitgerekend voor eind september. In augustus en november een miskraam gehad…heel erg benieuwd of het ons deze keer gegund is…mijn gevoel zegt deze keer in ieder geval iets helemaal anders als toen 🤞🏼

2 weken geleden

Hey hey! Ik ben net te weten gekomen dat wij ons eerste kindje verwachten in september. 30 en 33j. Vorig jaar nog gehoord dat ik waarschijnlijk niet zwanger kon geraken

2 weken geleden

Hoi! Ik ben Katrien, 29 jaar. Ik ontdekte eergisteren onverwacht dat ik zwanger ben van een tweede kindje. Het was niet de bedoeling maar door geen anticonceptie te nemen en een onregelmatige cyclus wisten we wel dat het eens kon gebeuren. Nu niet verwacht dat het een "one shot wonder" zou zijn 🤭 Maar wel zeer gewenst 🥰 Ons eerste dochtertje is nu 1,5 jaar en ik ben ondertussen al 12 jaar samen met mijn partner. Uitgerekende datum heb ik nog niet gezien het nog zeer pril is, maar zal tegen eind september zijn.

2 weken geleden

Hoi, mijn naam is Cindy (ja die van Battlecat) ik heb 4 biologische kinderen. Ik ben getrouwd met Jimmy, ik ben 41 jaar. Mijn laatste zwangerschap werd een miskraam en helaas lukte het erna niet meer om zwanger te worden maar we zouden na een heel traject kunnen starten met een ivf in februari… en dan plots, was mijn test positief. Ik ben blij maar ook bang een beetje…

2 weken geleden

Reactie op DynamischeZwaluw343854

Hey hey! Ik ben net te weten gekomen dat wij ons eerste kindje verwachten i ...
🩷🩷🩷

2 weken geleden

Reactie op MaBelle2326

Hier momenteel 4w zwanger van ons 2de kindje. We hebben al een zoontje van ...
Oooh ik voel dat! Ik duim voor je!

2 weken geleden

Reactie op Toekomstigemamax3

Hallo! Momenteel 6,3weken zwanger van ons eerste na een miskraam in oktober ...
Duimen maar!

2 weken geleden

Hii, Mijn naam is Charlotte, 27 jaar en samen met mijn vriend hebben we al een zoontje van bijna 2. Onverwachts zwanger geraakt en uitgerekend rond 8 september (nog even de eerste echo afwachten).

2 weken geleden

Hoi Zwanger van derde kindje. Mijn eerste twee zijn meisjes ✨🩷 Benieuwd wat het derde zal zijn.. 🩷💙 6w en geschat op 9sept, maar de eerste echo nog niet gehad dus zou wel anders kunnen vallen.

vorige week

Hoi , Ik ben Nathalie mama van 4 en zwanger van nr 5 Mijn kinderen zijn 21,17,13 en 1,5 Dit is het 2de samen met mijn man . Ben zelf in september geboren en zal tegen de tijd dat ik moet bevallen dus net 40 zijn .

Reactie op Cindy Dandois

Hoi, mijn naam is Cindy (ja die van Battlecat) ik heb 4 biologische kindere ...
Wat leuk! Ik ben bijna 41, ook 4 kinderen en nu 8 weken zwanger van de 5e na een klein beetje hulp van Letrozol.

Reactie op natje1109

Hoi , Ik ben Nathalie mama van 4 en zwanger van nr 5 Mijn kinderen zijn ...
Nog 1 zwanger van de 5e! Komt niet vaak voor en we zijn nu al met 3 in deze september groep!