13 Reacties

2 dagen geleden

Hier ook een tut nodig bij het slapen, ik hoop gewoon dat hij snel het zelf terug in de mond kan steken eens hij die kwijt is😅 snachts slaapt hij hier wel door, heeft het nodig om in te slapen en eens hij diep slaapt kan ie verder slapen zonder, eens hij wakker wordt wel terug nodig. Kheb die tut ook al vervloekt😂
Hey ! Wij hebben het tutje bij ons zoontje 5 weken geleden cold turkey weggenomen. En ik moet zeggen dat dit een heel goeie beslissing is geweest 😄 slaapt veel beter! De 2 eerste nachten waren wel heel intens om eerlijk te zijn 😅 dus moest je het doen geef ik een kleine tip -> leg het tutje ‘‘s nachts heeeeel ver weg zodat je dit niet snel kan pakken.

2 dagen geleden

Reactie op Nieuwsgierige.eerstex.mama

Hey ! Wij hebben het tutje bij ons zoontje 5 weken geleden cold turkey wegg ...
Mag ik vragen wat je dan deed als "vervanging van troost"?

Reactie op Cindytj

Mag ik vragen wat je dan deed als "vervanging van troost"?
Wij hebben eigenlijk geen vervanging gezocht. Enkel wij zelf als ouder hem veel getroost! Dus niks materieel 😄

2 dagen geleden

Reactie op Nieuwsgierige.eerstex.mama

Wij hebben eigenlijk geen vervanging gezocht. Enkel wij zelf als ouder hem ...
Hier zal dat niet lukken😅 hier is het al tut en ouder die hem moet troosten samen, dus 1 van de 2 wegnemen zal wss nie lukken🙈

2 dagen geleden

Wij hebben dit ook geprobeerd maar ik heb er het karakter niet voor 😂 om 3u ga ik dan helemaal uitgeput beneden toch die tut zoeken. We ‘oefenen’ nu met zelf tutje zoeken en in de mond steken. Overdag lukt dit maar ‘s nachts nog niet.

Reactie op EvaT96

Wij hebben dit ook geprobeerd maar ik heb er het karakter niet voor 😂 om 3 ...
Ik heb hetzelfde probleem. Lukt me gewoon niet 🤭Hoe oud is je zoontje of dochtertje?

2 dagen geleden

Reactie op OndernemendeFeniks789986

Ik heb hetzelfde probleem. Lukt me gewoon niet 🤭Hoe oud is je zoontje of d ...
Bijna 5 maanden. Ik weet dan gewoon dat hij met zijn tutje binnen 3 seconden kalm is terwijl ik zonder tutje een hele nacht met een huilende baby op de arm zit… Maar ben het tegelijk ook beu om 10x die tut terug te geven. ‘t is een vloek en een zegeb

2 dagen geleden

Zit ze niet in de slaapregressie? Kan zijn dat ze daardoor elke 45 min wakker wordt en moeite heeft met opnieuw inslapen. Onze dochter wou net nooit een tut pakken. Nu sinds 2 dagen begint dit toch te lukken voor haar dutjes. Waardoor ze eindelijk eens een dutje doet in bed. S avonds valt ze in slaap aan de borst en ze wordt sinds een tijdje ook om de 2 uur wakker, heel soms kan ik haar sussen maar meestal moet ik haar opnieuw aan de borst hangen. Dus ik zou opletten of het niet gewoon een tijdelijke fase is van cyclussen aan elkaar knopen…

Reactie op EvaT96

Bijna 5 maanden. Ik weet dan gewoon dat hij met zijn tutje binnen 3 seconde ...
Oh zoooooo herkenbaar! Hier moeten we soms vanaf 4u snachts tot smorgens om de 5 min die tut geven. Vanaf de tut in haar mond zit is ze direct kalm en lijkt het of ze verder slaapt. Maar vanaf ik me neer leg verliest ze hem terug. Ik hoop dat dit met de regressie te maken heeft. Wij hebben ook getwijfeld om de tut cold turkey weg te nemen maar mijn moederhart kan het niet aan.

Reactie op InspirerendeGlans540365

Oh zoooooo herkenbaar! Hier moeten we soms vanaf 4u snachts tot smorgens om ...
Zo gaat het dus bij ons ook! Ik word er stilaan wel heel erg moe van, maar kan het ook niet over mijn hart krijgen 🤭 hopelijk betert het toch!

2 dagen geleden

Reactie op InspirerendeGlans540365

Oh zoooooo herkenbaar! Hier moeten we soms vanaf 4u snachts tot smorgens om ...
Echt exact dit, vanaf 4u steek ik die tut zeker 10x terug. Meneer doet zijn ogen niet eens open maar als het 20 seconden te lang duurt, begint hij te jammeren

19 uur geleden

Hier ook nog steeds tutjesissue… Ze valt nu wel al elke avond in slaap zonder tuutje, maar ‘s nachts met haar oogjes toe jammert ze toch om dat tuutje nadat haar eerste goeie blok slaap gepasseerd is. Soms lukt het zonder tuut weer in te slapen, maar meestal proppen we dat ding er maar zelf gewoon terug in… Tis echt een vloek en een zegen!