11 Reacties

Zelfde hier ! 😢

vorige week

Ik ben nu 14w1 dag en moet ook om de maand is nu bijna week een half geleden dat ik geweest ben en maak mij ook al zorgen 😢

vorige week

Reactie op VriendelijkeKomodo575579

Zelfde hier ! 😢
Hier word ik zo onzeker van. En zeker de papa wil al vanalles kopen en doet dit dan ook. Maar dan denk ik bij me zelf wat als

vorige week

Herkenbaar! Mij werd net aangeraden om geen doppler te kopen omdat je zo de angst in de hand werkt (erin mee gaat). Ik koop ook gewoon wél spulletjes ook al denk ik dan ‘oei seffens gaat het nog mis’. Denk dat ik me geruster ga voelen als ik de baby voel bewegen!

vorige week

Ik zat ook met die angst en ben vorige week begonnen met prenatale consultaties bij een vroedvrouw in een privépraktijk. Ik plan de afspraken in tussen de maandelijkse consultaties bij de gynaecoloog. Op die manier heb ik om de twee weken ergens een afspraak ☺️ Voor mij persoonlijk biedt het wat meer rust in mijn hoofd. Bij de vroedvrouw kan ik terecht met al mijn vragen en bezorgdheden. Zij controleert telkens ook eens de harttonen van de baby, mijn bloeddruk en urine.

vorige week

Hier zelfde. Toen ik allereerste keer zwanger was met onze dochter, geen angst, nooit geweten over slecht iets wat kan gebeuren, niet veel gelezen, was veel afgeleid door mijn werk. Nu na de miskraam op 11,5 weken elke keer stres voor elke echo. Ik had wel toen ook al voorgevoel want tijdens de mislukte zwangerschap was ik plots voor elke echo zenuwachtig, zonder reden. Nu is het derde keer en na de miskraam elke keer bibberen van binnen.

vorige week

Reactie op AnneliesD95

Ik zat ook met die angst en ben vorige week begonnen met prenatale consulta ...
Dit kan inderdaad wel een idee zijn. Is zij die je dan ook begeleid na de bevalling
Hier het zelfde. Ik heb amper klachten en denk ook altijd het ergste. Binnen 2 weken mag ik terug op controle en dan ben ik voor 1 dag terug gerust.

vorige week

Reactie op BabyOpKomst Super

Hier het zelfde. Ik heb amper klachten en denk ook altijd het ergste. Binne ...
Ja hier ook amper klachten enkel zo af en toe eens wat krampen of steken in men onderbuik. Ik mag eindelijk vrijdag weer gaan

Reactie op Kleinwonder1234

Ja hier ook amper klachten enkel zo af en toe eens wat krampen of steken in ...
Een maand er tussen vindt ik toch lang hoor

vorige week

Reactie op Kleinwonder1234

Dit kan inderdaad wel een idee zijn. Is zij die je dan ook begeleid na de b ...
Idd! Ik zal het dan denk ik ook fijn vinden dat ik de vroedvrouw al goed zal kennen ☺️ Ze doet ook arbeid aan huis in het geval van een vermoedelijke start van de weeën. Dan volgt ze on the spot op wanneer het tijd is om naar het ziekenhuis te gaan.