18 Reacties
4 dagen geleden
Wij hebben dit ook aan de hand gehad met Nan Complete. De pot was al bijna leeg toen ik er achter kwam. Heb me heel slecht en schuldig gevoeld maar we kunnen er natuurlijk niks aan doen. Mijn vertrouwen is wel een beetje zoek nu maar we hebben niet echt keuze natuurlijk, ze moeten drinken he.
4 dagen geleden
Reactie op EvaT96
Wij hebben dit ook aan de hand gehad met Nan Complete. De pot was al bijna ...
Hier ook. Maar is sindsdien wel nog altijd ziek en niet haarzelf. Dit weekend opnieuw koorts. Dan las ik in een facebookgroep dat een dame ook een 'goeie' pot had en haar kindje toch ziek was en de apotheek een test deed waaruit bleek dat de bacterie er ook inzat dus nu ben ik nog onzekerder 😪
4 dagen geleden
Reactie op Tanya1998
Hier ook. Maar is sindsdien wel nog altijd ziek en niet haarzelf. Dit weeke ...
Oh nee! Hier in de apotheek deden ze alsof het allemaal geen big deal was… Maar als ik dan hoor van die babytjes in Frankrijk, ben ik toch echt niet gerust… Aangezien het nu al over verschillende merken gaat, heeft wisselen van melk ook geen zin vrees ik.
4 dagen geleden
Reactie op Tanya1998
Hier ook. Maar is sindsdien wel nog altijd ziek en niet haarzelf. Dit weeke ...
Ging dat dan over een voeding van Nan? Ik had eerst Nan Evolia en daarna Nutrilon Profutura. 2 keer pech!
Ik ben nu heel veel aan het kolven, maar onze pot van Nutrilon hoort niet tot de batch. Nu heb ik al schrik om deze te gebruiken.
4 dagen geleden
Reactie op Juffie12
Ging dat dan over een voeding van Nan? Ik had eerst Nan Evolia en daarna Nu ...
Dit ging inderdaad over een nan complete. Je durft inderdaad op den duur niets meer geven 😪 hier neemt ze nu de nan AR met de zakjes ter vervanging van de complete maar ze heeft immens veel krampjes. Maar ook koorts en diarree dusja wie zal het zeggen wat ze heeft 😓
3 dagen geleden
Pfff verschrikkelijk om dit allemaal te lezen en mee te maken!!! Ik ben ook net veranderd van de melk profutura naar hipp. Maar vertrouwen is ver te zoeken in elk van die poeders 😣
3 dagen geleden
Hier de nutrilon al 3 zo een potten op.. voel me enorm slecht ze had ook al 2 weken ongeveer diaree ik die dacht dat dit kwam door de oefenhapjes en dit weekend met slijm in dokters van wacht gebeld zei vonden dit niet gerustwekkend wel langsgegaan maar niet veel onderzocht maandag zelf naar de pediater gaan toch een beetje ongerust..
3 dagen geleden
Ik heb 3 potten met slecht lot nummer gegeven. Niet ziek geweest dus de bacterie zat er wss niet in. Deze terugroepactie is preventief en is net doordat ze zoveel controles doen.. op heel veel andere zaken is er nooit zoveel controle waardoor die dingen niet uitkomen. En PREVENTIEF dus er is geen zekerheid dat het erin zit.
Niet teveel zorgen maken
3 dagen geleden
Reactie op GoedhartigeHemellichaam211709
Ik heb 3 potten met slecht lot nummer gegeven. Niet ziek geweest dus de bac ...
Hier ben ik naar de kinderarts gegaan 2 dagen voordat het in hrt nieuws kwam. Exact dezelfde symptomen. Nu bijna 1 maand later en de symptomen blijven komen en gaan. Is dus echt afhankelijk denk ik... toen het uitkwam hadden wij weldegelijk al voor 3/4e vzn een slechte pot gegeven. Sindsdien blijven we op de sukkel met haar stoelgang en krampen.
2 dagen geleden
Reactie op EvaT96
Ik ga ook naar de dokter vandaag want al enkele dagen koorts en diarree. Po ...
Zeker doen ze hebben een staal genoemn van haar kaka had een kaka pampee mee donderdag de resultaten wat stelde ze bij jouw vast?