10 Reacties

6 dagen geleden

Mijn zus heeft ook te weinig vruchtwater dat kan een scheurtje zijn of gebroken vliezen en dit kan nog altijd goed komen en extra water bij komen is verteld tegen mijn zus.

6 dagen geleden

En hoelang moet zij wachten? Hoever is je zus?

6 dagen geleden

Reactie op pdc

En hoelang moet zij wachten? Hoever is je zus?
Zij heeft een scheurtje moest kan wel gebeuren dat er nog water bij kan komen zij is 20 weken maar ze weet het van ervoor de 20 weken de dokters zeden dat het nog kan voor extra water ik zou de testen afwachten het kan nog zeker goed komen

6 dagen geleden

Bedankt! Geeft weer wat hoop dat het nog goed kan komen

5 dagen geleden

Ik heb niet dezelfde ervaring maar op 12w3 had ik eerst heftig bloedverlies en nadien ook vochtverlies. Ze hebben toen een testje gedaan (soort van swap) om te weten of het effectief vruchtwaterverlies was. Die was helaas positief. Ik werd toen wel meteen een hoog risico en werd heel nauw opgevolgd. Hebben ze ook zo’n test gedaan bij jou? Veel courage, is een stressvolle periode :(

5 dagen geleden

Reactie op HVER92

Ik heb niet dezelfde ervaring maar op 12w3 had ik eerst heftig bloedverlies ...
Dankjewel! Ja ze hebben ook zo’n test gedaan maar ze konden geen conclusie trekken, blijkbaar is het heel vroeg voor zo’n test die ze in het UZ deden. En had jij dan ook te weinig vruchtwater na een tijdje?

5 dagen geleden

Reactie op pdc

Dankjewel! Ja ze hebben ook zo’n test gedaan maar ze konden geen conclusie ...
Ah oke, want bij mij hebben ze die test 2x gedaan op 12w en 13w. Mijn echografisch beeld kwam niet overeen want ik bleef voldoende vruchtwater hebben. Dus mijn verhaal is niet echt hetzelfde… nu hebben ze een andere verklaring gevonden en ben ik wat uit de gevarenzone. Ze zeiden wel telkens tegen mij dat je vruchtwater blijft aanmaken en dan zo’n scheurtje kan herstellen

5 dagen geleden

Reactie op HVER92

Ah oke, want bij mij hebben ze die test 2x gedaan op 12w en 13w. Mijn echog ...
Blij te horen dat jij uit de gevaren zone bent! :) Ja het kan inderdaad herstellen hebben ze gezegd, laten we hopen dat dat ook doet :(

5 dagen geleden

Reactie op pdc

Blij te horen dat jij uit de gevaren zone bent! :) Ja het kan inderdaad her ...
Ik duim voor je!!