13 Reacties

3 dagen geleden

Als we thuis zijn meestal in bed. Soms valt hij in de auto in slaap en laat ik hem binnen in zijn maxicosi liggen.

3 dagen geleden

Ik heb een cosleeper op wieltjes en slaap ook op de gelijkvloers dus ik rol het bedje gewoon overal mee naartoe, ik probeer hem ook zo vaak mogelijk in normale geluid en licht situaties te laten slapen doorheen de dag zodat hij er doorheen leert slapen.

3 dagen geleden

Hier dutjes in park en 1 middagdutje in bed boven

2 dagen geleden

Hier dutjes overdag overal, behalve in bed. 🙃🙃 Ik bied het bed ook gewoon niet aan. Ze slaapt waar ze in slaap valt: in de babyschaal van de tripp trapp, in haar wipper, in’t park, in de kinderwagen, in de draagzak, …

2 dagen geleden

Wij laten hem door de dag bij ons slapen in een cosleeper bij ons want we zijn bezig op de pc met werk enzo en dan is hem bij ons, bij zen middag flesje leggen we hem in bed voor een dik uur tot dat hij wakker word

2 dagen geleden

Ik breng ze overdag één keer naar de cosleeper, na de middagvoeding. Soms lig ik dan ook even in bed. Ben dit wel maar twee weken geleden beginnen doen, op 11 weken, omdat ze niet meer in slaap viel beneden na die voeding. De andere dutjes voorlopig nog beneden in haar nestje in de zetel 🙈

2 dagen geleden

Dutjes in bed overdag lukken nog niet goed, nu 10 weken. Overdag wieg ik ze in slaap en leg ik ze in het nestje in de zetel. Als ze snel zou wakker komen, is het op mij en slaapt ze normaal meteen diep in :) Mij ook niet meer opgejaagd dat het bedje overdag nu nog niet lukt..

2 dagen geleden

In de dag in de buggy ‘s avonds in de co sleeper.
Meestal in de draagzak of op mij of op m’n partner (zetten ons dan comfortabel in de zetel). Als we hem wegleggen in zn box wordt ie snel wakker, contactdutjes werken nog steeds het beste. ‘S nachts bij ons in bed, cosleeper lukt niet. Hij is nu 11w

2 dagen geleden

Middagdutje doe ik haar kousjes en broekje uit en slaapzak aan. Dan slaapt ze in haar bedje(co-sleeper). Andere dutjes variëren. Soms park, luvion swing, contactdutjes.

gisteren

Overdag in parkje en ´s nachts co sleeper. 😊
Oh zo geruststellend om te lezen dat ze bij jullie ook nog veel contact-slapen! Hier 1 dutje in de cosleeper (dat lukt prima), en dan voor de rest wat afhankelijk van waar ik ben of wat in mijn schema werkt🙈. ‘s Nachts cosleeper, hem daarin zelf in slaap laten vallen is gekoppeld aan een voeding, ‘s avonds inslapen is de moeilijkste! 9 weken hier.
Hier overdag enkel contact slaapjes en savonds 1h15min aan de borst om in te dutten en dan wel een nacht van 10h…😅 (11weken)